BAN Citizen ~ Jemaah Imam Gangster Versi Senggama Minda

Satu video yang membuka minda senggama yang asyik memikirkan keadilan yang diri sendiri tidak tertegak. Tapi dalam memberi dakwah, tidak mengenal siapa diri kita sendiri. Yang penting ko tegur orang yang buat bangang.

Realiti yang berlaku hari ini adalah jemaah imam yang bertekak, yang berfatwa, yang membuka pelbagai hadis, yang membaca pelbagai kitab, yang rapuh bila $$$ di depan mata.

Video ni memerlukan pemikiran disebalik, jika asyik menonton cerita tahyul, maka ko akan fikir benda ni takde faedah.

Sambil menanti keputusan saman anwar ibrahim kepada papagomo. layan dulu. Terbaru papagomo pula minta anwar ibrahim tarik kenyataan dan enggan minta maaf. Katanya ada banyak lagi video dalam tangan. Tunjuk jela derrr, ko simpan buat apa.

BAN Citizen ~ Jemaah Imam Gangster Versi Senggama Minda BAN Citizen ~ Jemaah Imam Gangster Versi Senggama Minda Reviewed by BANkami Blog on March 19, 2013 Rating: 5

10 comments:

  1. satu peringatan baik utk anak muda hari ni. kepada ustaz yg duk bergaduh siang malam.

    ReplyDelete
  2. yg bergaduh sekarang, ulamak PAS dan ulamak umno. DAP dan MCA, MIC xder ulamak. mereka bergaduh dalam parti. kat luar, exchange business.. melayu juga jadi balaci sampai ke tua. bodoh melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu kan hantar anak dia ke universiti untuk kerja kerajaan. kalau tak dapat kerja kerajaan baru dia cari cina.

      sebab tu minda org melayu tertutup. belajar tinggi-tinggi untuk jadi balaci kerajaan.

      Delete
    2. contoh anak melayu sekarang. buat demostrasi membabi buta.

      Delete
    3. asyik contoh anak melayu je. pemimpin melayu apa cer. buat baik depan rakyat je. belakang rakyat?

      Delete
  3. INI SEMUA SALAH ANWAR IBRAHIM

    ReplyDelete
  4. Bani melayu semakin menyerlah. (Jabbariyah + Qadarriyah = Bani Melayu )

    ReplyDelete
  5. tak faham la dengan dorang ni...mengada2 cari publisiti murahan ke

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  6. lu gua lu gua, pui sana pui sini... last kali salam dan pergi semayang sama2... hahaha, ending baik punya ^^

    ReplyDelete
  7. terbaik! tp background sound tu kuat sgt... =.='

    ReplyDelete

Powered by Blogger.