BAN Lahad Datu ~ PDRM Dan Tentera Kurang Kelengkapan, Punca Kematian [ Versi Bertanya ]

Kepada keluarga tentera yang meninggal hari ini, aku ucapkan takziah. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

Terdapat satu berita daripada seorang blogger yang dikatakan bertugas di lahad datu yang menyatakan tentera dan pdrm yg bertugas tidak dilengkapi peralatan yang secukupnya.

Banyak ura dan berita menyatakan tentera sulu menggunakan tangkal dan pelbagai lagi bomohan yang digunakan untuk berdepan dengan tentera malaysia. Kebenaran tersebut diperkukuhkan lagi apabila seorang tentera sulu dikatakan meletakkan tangkal quran di celah kelangkang.

Jika betul kelengkapan perang malaysia tidak lengkap untuk tentera gunakan,amatlah malang nasib tentera yang berada di lahad datu. Sepatutnya ia dilengkapi dengan peralatan yang serba lengkap.

Nah baca statement tersebut.


Info Asal : C++
BAN Lahad Datu ~ PDRM Dan Tentera Kurang Kelengkapan, Punca Kematian [ Versi Bertanya ] BAN Lahad Datu ~ PDRM Dan Tentera Kurang Kelengkapan, Punca Kematian [ Versi Bertanya ] Reviewed by BANkami Blog on March 12, 2013 Rating: 5

12 comments:

  1. kalau betul ini yg berlaku, kerajaan BN perlu bertanggungjawab atas kematian PDRM dan tentera. Duit juta-juta mana pergi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana lg. enjoi da club leeerrrrr

      Delete
  2. audit negara kan selalu report, terdapat kerugian di kementerian pertahanan. tengok jerla scorpene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. kalau umno memerintah. tak heran.

    ReplyDelete
  4. bab mark-up harga peralatan cam haramjadah tu mmg buat aku geram.... susah nak halang benda tu, complicated... cisss mmg tak guna btol... pikir2 mmg bleh kne darah tggi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko masuk la parlimen tahun depan.

      Delete
  5. tak tembus peluru,, cuba lazer..mati trus hahaha

    - admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. betul la, memula ak memang xcaye sgt, tpi korg xcaye xpe sebb bila kena btg hidung sendiri, baru caye, sebb ad kwn ak baru ni keje bhgian kewangan audit gov perasan sebb ada sesetengh penyata kewangan cam x masuk akal rupa2 nye memang betul le ad yg songlap citer panjang xreti memang xleh ceye dh diorg nih

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko cerita je sebagai anon. sbb kwn aku kat bhgian kewangan pun ada ckp mcm tu. nk buat mcm mana, dia buat pun ikut arahan atasan.

      Delete

Powered by Blogger.