BAN Bakat Tersembunyi ~ Atok Goreng Gitar Sudu Dimulut Versi SOAD

Dalam kita hidup, tak boleh asyik serius je memangjang. Nantikan nikmat hidup tu tak bleh dirasai. Nak bersedih 24 jam pun, nantikan orang sebelah menjengkel dan berserabut otak tengok muka ko yang sedihhhh jer memanjang.

Era moden ni, masih terdapat atok yang boleh dikategorikan generasi Y, yang tidak mengenal usia untuk menunjuk bakat. Kalau ko baru nak belajar gitar, setakat kod C,D,E jer reti nak tekan, memang tak boleh challange atok SOAD. (System Of A Down). SOAD tu band, jangan ada yang bangang.


BAN Bakat Tersembunyi ~ Atok Goreng Gitar Sudu Dimulut Versi SOAD BAN Bakat Tersembunyi ~ Atok Goreng Gitar Sudu Dimulut Versi SOAD Reviewed by BANkami Blog on April 13, 2013 Rating: 5

5 comments:

  1. yngwie malstem la atok ni

    ReplyDelete
  2. org ckp tua-tua tak sedar diri. patut ke masjid. tapi tunjuk skil gitar. tapi nak buat mcm mana. memang dia terer pun. yg kutuk atok ni, ko pergi masjid selalu ker.

    ReplyDelete
  3. hebatlah pakcik ni. mmg otai. lepas ni mesti popular.

    ReplyDelete
  4. kalo nenek tua yg buat adegan ni, mesti korang ubah komen2 +ve korang ni ke komen2 -ve en...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.