BAN Babism - Gadis Celaka Tampar Pengemis TUA Sedang Tidur !

Semalam aku ada terbaca artikel dalam satu blog menyatakan kuala lumpur diletakkan sebagai bandar ke 6 paling merbahaya dalam dunia. Nampak gayanya kemajuan yang diidamkan menjadi kenyataan la yea. Tambah lagi menjadi sebuah bandar harmoni dengan pelbagai bangsa. Bertuah sungguh suasana yang diberikan kepada generasi baru.

Ni ada satu lagi video oleh gadis celaka yang mengusik pengemis tua sedang tidur. Amat memalukan sebab malaysia diiktiraf negara islam oleh kerajaan BN. Sepatutnya lebih bertoleransi.


Info Asal : FB Tok Adi
BAN Babism - Gadis Celaka Tampar Pengemis TUA Sedang Tidur ! BAN Babism - Gadis Celaka Tampar Pengemis TUA Sedang Tidur ! Reviewed by BANkami Blog on June 21, 2013 Rating: 5

11 comments:

  1. kuang ajar siak! takde keje ke siot?!

    ReplyDelete
  2. kesian kt org tua tu. bangang btul bdk pompuan ni.

    ReplyDelete
  3. gila babi punya perangai. MCM NI NAK BELA MELAYU

    ReplyDelete
  4. hurm.. sebab dorang tak kena sendiri. bayangkan dorang dah tua, lepas tu kena macam tu. baru ada akal.. sama2 kita doakan budak perempuan ni dibukakan pintu hatinya untuk berubah menjadi baik.

    ReplyDelete
  5. Jalan molek perangai huduh...

    ReplyDelete
  6. sebb org tua pengemis masa muda2 dulu buat teruk kat org tua yg sama umur dia masa dia sekarang kira kena balik ,pengajaran hang time muda2 jage sebelum kelak hari tua nanti kau kena balik ingat ni!?

    p/s: peringatan untk ak ngan korg gak

    ReplyDelete
    Replies
    1. +1

      karma beb, karma... you get what you give

      Delete
  7. kesian orang tua tu... tak pasal -pasal kene tampar,,kalau saya jadi orang tua tu saya tampar dia balik

    ReplyDelete
  8. kelakar ke macam tu bodoh macam babi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.