BAN Politik Mesir - Bermulanya Kehidupan Paling Tragis Palestine Pada Bulan Ramadhan

So, apa perancangan pada bulan puasa. Berniaga hingga mendapat keuntungan ribuan ringgit serta mampu bergaya sehingga gelang emas dari hujung rambut ke hujung kuku. Oh, itulah idaman ramai setiap wanita. Dan untuk lelaki pula, semestinya bergaya dengan barangan Prada, AX, Zara dan lain-lain top brand.

Isu di mesir aku rasa semua tau dan ada yang terbaca keburukan mursi serta kebaikan mursi. Ada juga anon dalam blog aku mempersoalkan kenapa kita pula bersungguh mempertahankan mursi, sedangkan majoriti rakyatnya menolak mursi. Palestine tunnel sebenarnya hanya ada 1 sahaja lagi di mesir yang membawa barangan keperluan harian serta ubatan.

Selesai saja kejatuhan kuasa islam yang mula bertapak tidak lebih dari 2 tahun,  satu-satunya terowong tersebut ditutup. Apakah tindakan ketua negara kita dalam penegasan terhadap rampasan kuasa di mesir. Menyokong atau menolak. Tapi ada Tv3bangang mengatakan diktator. Siapa diktator sebenar.


video

Info Asal : KingJason

Post a Comment

4 Comments

  1. bangang ke apa yg komen tanya kenapa mempertahankan mursi.

    ReplyDelete
  2. mulai hari ni, aku boikot TV3 dan xkn nonton sampai TV3 minta maaf atas kenyataan tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. beb, orang2 muda dah berzaman boikot berita tv3 kerna berita palsu/berat sebelah/seleweng, lu baru nak boikot dan tarik balik kalu tv3 minta maaf?

      aduyai...buka la minda sket..banyak kali kantoi menipu, ada tv3 minta maaf? sekali je kes mazidul aritu..

      Delete
  3. mcm sial MHI. bercakap ikut sedap pakai mic je.

    ReplyDelete