BAN Produks - CLARINS Produk Luxury Gadis HOT Menyebabkan Tompok Merah Muka

Seorang ahli perniagaan mendakwa syarikat kosmetik CLARINS selepas mukanya ditumbuhi dengan kudis merah apabila dia menggunakan produk kecantikan mahal tersebut. Karen Mooney, 52, dikatakan dia mempunyai alahan kepada methylisothiazolinone (MI), bahan pengawet dalam krim Clarins.

Kulit Karen mula pecah-pecah dan kemerahan selepas menggunakan produk Clarins iaitu, Lait Demaquillant Cleansing Milk and Extra-Firming Day Cream.

Nak cantik punya pasal, nak lawa kulit bergetah sampai ke tua. Akhirnya dapat penyakit. Clarins setahu aku memang produk yang popular dan mahal. setaraf dengan SKII.


Info Asal : DailyMail
BAN Produks - CLARINS Produk Luxury Gadis HOT Menyebabkan Tompok Merah Muka BAN Produks - CLARINS Produk Luxury Gadis HOT Menyebabkan Tompok Merah Muka Reviewed by BANkami Blog on July 14, 2013 Rating: 5

4 comments:

  1. clarins tu produk popular tu. pn ada side effect. yg cap ayam kaki 5 ni. konfem lagi teruk.

    ReplyDelete
  2. Gunalah produk kak ton. tengok muka kak ton kn comel

    ReplyDelete
  3. Bhai Carlos...

    Guna bedak sejuk jer dah cukup.... hahaha

    ReplyDelete
  4. pakai sabun eumora facial bar je, the best... agak mahal, tp the best, both men n women can use...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.