BAN HipHop - Gadis Melayu Joget Pakai Coli, Apa Kata JAKIM

Sangat hebat meleis ni. Mengikut arus zaman. Ada yang duk pertahankan kalimah allah, tapi yang berkuasa kat atas pun duk main wayang sama. Natijahnya, nah bangsa melayu yang dibangga penegak islam. Berjoget pakai coli. Adakah ini dinamakan kemajuan manusia melepasi pemikiran pakar phd universiti di malaysia. Ke ni pun perlu redha.

Isu kalimah allah bukan main lagi duk demostrasi sana sini. Yang filem dan aksi bangsa malaysia yang semakin bangangkan diri takde pulak nak demostrasi, nak bahas dalam parlimen.

Adakah ini melambangkan budaya baru malaysia. GenerasiXXX. Usap dada, tanya menteri

BAN HipHop - Gadis Melayu Joget Pakai Coli, Apa Kata JAKIM BAN HipHop - Gadis Melayu Joget Pakai Coli, Apa Kata JAKIM Reviewed by BANkami Blog on October 21, 2013 Rating: 5

10 comments:

  1. malaysia maju. semua boleh.

    ReplyDelete
  2. ni fb penyanyi ni >https://www.facebook.com/Paulairbrushing

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi fb ke, bg apa ke. so skrng malaysia dh semakin liberal. tgk jela melayu sekarang. mcm ni ke nk kata melayu memperjuangkan islam.

      Delete
    2. yep..betul tu...melayu sekarang dah teruk sangat...

      Delete
    3. itulah yg duk puja2 pemimpin umno. membangunkn melayu ketahap pemikiran kpop dan kebaratan

      Delete
  3. semakin maju, semakin bangang pemikiran manusia. sexy itu moden.

    ReplyDelete
  4. Bhai Carlos...

    Itu sumer bukan pompuan lar... itu sumer bapuk... pondan.... hahaha

    ReplyDelete
  5. lagu untuk pelacur ke...

    ReplyDelete
  6. kah,kah,kah macam ini lagu baru boleh jual maa,
    rasa nak bahan kan juga lah bro :p

    ReplyDelete

Powered by Blogger.