BAN Kasih - Sketsa Cinta Sadis Di Dunia. Oh Romeo Juliet

Smua msti ada kisah cinta masing2. Ada kisah cinta yg buat ko tersenyum kambing sendiri and ada kisah cinta yg buat ko butthurt nk mampos. Tu semua bergantung tahap salur darah neuron ko mengalir mcm mana. Stiap manusia smestinya mahukn satu perhubungn yg sentiasa senyum dah gembira. Tapi itu semua perancangan, untuk realisasiknnya memerlukan toleransi yang sangat kuat.

Silap hari bulan, percintaan ko hanyalah kencing hanjing semata-mata then moral down. Terus rasakan diri ni tak berguna. Mulalah adegan tengok bangunan rasa nak terjun. Apa jua cerita sekalipun, carilah pasangan yang boleh ko bergurau senda, bergelak ketawa tanpa ada rasa marah. Marah satu perlakuan yang boleh mengundang pelbagai emosi bom jangka.


BAN Kasih - Sketsa Cinta Sadis Di Dunia. Oh Romeo Juliet BAN Kasih - Sketsa Cinta Sadis Di Dunia. Oh Romeo Juliet Reviewed by BANkami Blog on October 13, 2013 Rating: 5

3 comments:

  1. fappppppppppppppp fapppppppppppppppppp fappppppppppppppppppppppp

    ReplyDelete
  2. best artikel ni bro...izinkan aku copy paste hehe :D ty bro

    ReplyDelete

Powered by Blogger.