BAN Sadis - 10K Untuk Buang Tiang Letrik TNB. TNB Kena Ketum Ke?

Gila aper.. Ibu tunggal nak bayar 10k untuk arahkan TNB alih tiang.. Sebab tiang letrik TNB, pintu pagar rumah akak ni takleh bukak penuh. Dia cakap dah hantar banyak surat kat TNB suh alih tiang, tapi pihak TNB cakap kos untuk pengalihan perlu ditanggung akak tu sendiri. Kena bayar 10K. Dahla akak tu suami dia meninggal, kena tanggung anak 2 orang.. This kes kat negeri johor.. Apa susah, bagitau la akt TMJ.. Setakat 10K, boleh jer TMJ sponsor kan.. Lagikan JDT pun bleh jer melabur juta-juta..

Yang heran, kenapa tiang tu boleh wujud kat situ.. Apa TNB tak siasat dulu ker.. Main letak suka hati..


Info Asal : TwitterTheStar, TheStar
BAN Sadis - 10K Untuk Buang Tiang Letrik TNB. TNB Kena Ketum Ke? BAN Sadis - 10K Untuk Buang Tiang Letrik TNB. TNB Kena Ketum Ke? Reviewed by BANkami Blog on February 11, 2014 Rating: 5

13 comments:

  1. tiang tu kena beli baru ker.. sampai 10K tu.. nak tarik letrik semua susah sgt ker.. ker kena buang semua tali letrik.. saper buat projek ni dulu.. patut tnb kemukakan..suh dia perbetulkan sendiri.. kos tanggung sendiri.

    ReplyDelete
  2. bawak kat parlimen jer..

    ReplyDelete
  3. bukan salah tiang..salah akak tu renovate rumah tak hengat....pagar tu asalnya kecik je....paham tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat belah tiang tu asalnya dinding...tapi dia bedal jugak sebab nak luaskan pagar....hehe....luaskan pagarmu...!!

      Delete
    2. mana ko dpt sumber ni.. takde pn bgtau dlm the star.. kan dia baru pindah situ...

      Delete
    3. ko xnampak ke rumah sebelah tu tiang pintu dia. ke akak tu buat pagar kongsi dgn org sebelah rumah.. ni mesti pekerja TNB..nak backup TNB.

      Delete
    4. makin lama makin menyampah aku dgn makhluk ahmad ni, woi bodo..nk tunjuk bodo pegi jauh2, bodo sikit2 sudah la, xyah la bodo byk......tu tiang TNB baru pasang, pagar rumah tu dh mmg mcm tu.....ko ni mcm menteri umno jgk bodo..ko umno ke bodo?

      Delete
  4. nak mudah settle , mintak backhoe langgar tiang tu nanti TNB akan alih terus

    ReplyDelete
  5. fuh boleh buat bayar sewa rumah sampai tahun 2020

    ReplyDelete
  6. Itu kira murahle, kat Jepun, kalau nak alih tiang ni, RM 35,000!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila pindah ke jepun

      Delete
    2. Semua bodo tahap anjing..mak fauzi juan yg buad 2


      -Ketum

      Delete

Powered by Blogger.