BAN Sadis - Zirafah Membuat Kucupan Sayang Terakhir Kepada Pencuci Zoo

Serius menyayat hati.. Binatang juga ada perasaan and tahu siapa yang selalu menjaganya.. Mario, seorang pekerja zoo Diergaarde Blijdorp di rotterdam, holland telah meninggal dunia akibat kanser.. Pada hari pengakhiran, pihak hospital telah membawanya ke zoo sebagai tanda pengiktirafan terakhir. Then seekor zirafah datang memberi kucupan sayang buat kali terakhir kepada mario. Sepanjang mario bekerja di zoo, dia sentiasa mencuci tubuh zirafah tersebut..


Info Asal : Barnorama

Post a Comment

6 Comments

  1. sungguh menyayat hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumah aku ada sekor anak zirafah. ko nak?

      Delete
    2. eh jgn.. kang zirapah tu nak nyonyot tetek bini ko kang sian lak dia.. :D :p

      Delete
  2. harap2 beruk aku pelihara ni pn akan buat perkara sama nanti. sedih bila aku mati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. beruk n kongkang di atas yg aku bela slama ni pun dh pndai bagi komen as anon.... nnti kenang jasa gua,cium tpk kaki gua k.....

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete