BAN Politik - Dokumen Rahsia #KajangMove Bocor !

DOKUMEN BERTARIKH SEAWAL 31 DIS 2013 ITU DIDAKWA DITULIS OLEH RAFIZI RAMLI.

Antara butir2 yg mengejutkan:

  1. Langkah kajang adalah untuk persiapan PR menghadapi PRU14 dengan dana dari kerajaan selangor.
  2. Kutipan derma ceramah PAS mencecah sehingga RM1 juta sehari.
  3. Kutipan tabung khas dari proksi pakatan- kutipan tak terancang dari pusat hiburan, pusat rehat dan spa, manakala 273 taikun telah bersetuju utk biaya kempen langkah kajang dengan rm50k sebulan dengan hasil total RM 13 juta n. RM50k akan disalurkan sebulan kpd setiap cabang seluruh negara bagi membiayai pergerakan mereka . Dana ini akan diuruskan olh Setiausaha Agung dan Pengarah Strategi.
  4. Kempen siber untuk propaganda pakatan merekerut 50 org cybertrooper dan menubuhkan Pusat Latihan Propaganda Politik. 
  5. 3800 unit mobile phone samsung, 5000 laptop akan ditender sebaik shj MB ditukarkan.
  6. Bersih dan Negara-ku adalah sebahagian dari kempen Pakatan. 
  7. MBI akan digunakan untuk tujuan politik.

Jika dokumen 'rahsia' ini adalah palsu, harap PKR dapat menafikan.

(MrChristopher)
BAN Politik - Dokumen Rahsia #KajangMove Bocor ! BAN Politik - Dokumen Rahsia #KajangMove Bocor ! Reviewed by BANkami Blog on August 20, 2014 Rating: 5

9 comments:

  1. tunggu jawapan rafizi. betul ke tak dokumen ni

    ReplyDelete
  2. ".......Beta mahukan rakyat Selangor menjadi Menteri Besar dan wakil dari parti PAS......."
    kalau perkara begini terjadi apa pulak komen dari PKR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. PKR meroyan la jawabnya.

      Delete
  3. Atas nama politik dan gila kuasa maka perancangan terancang menjatuhkan ekonomi Malaysia termasuk serangan matawang Malaysia. Ini ternyata menganiaya rakyat. Nak naik balik bukan mudah. Harap Rafizi menjawab. Adakah benar atau tidak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh tahan tinggi jugak kebodohan ko ni kawan......bodoh, bingai, bangang ni tak salah, tapi jgn byk sgt, sikit2 sudah la...ambik syarat je...sampai ke akal ke PKR nk jatuhkan ekonomi negara? yg aku tahu yg jatuhkan ekonomi ni rasuah, salah guna kuasa, kerajaan rompak duit negara.....btw skg [pon hutang negara dh cecah 600bilion, mahathir pon dah bersuara..agak2 keje keje jahanam ni keje PR ke? ke george soros? ke sadam husin? ataupon makhluk dari planet marikh nun....kah kah kah....

      Delete
  4. serangan matawang? PKR ni kaya gila ker nk manipulate matawang. BANK dan Hedge Fund je mampu nak manipulate.. Tu pun kena bergabung secara beramai.. Dalam PKR saper big trader setaraf soros or mana2 funder yg besar.. mengarut nk manipulate matawang.. melainkn bank negara sendiri buat taik!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.