BAN Sadis - 20 Ekor Ulat Hidup Di Bawah Kulit Selepas Pulang Dari Afrika.

Korang ada bercita-cita atau planning ke afrika. Dahla ebola tengah merebak kat sana. Tapi duk kat rumah pun, kalau malaikat maut nak datang jemput. Ko menyorok dalam gua pun dia boleh cabut nyawa. Yang penting, diri kena sentiasa bersedia dengan kematian yang boleh datang pada bila2 masa.

Ni ada seorang lelaki dari Guangzhou china, Dia menghabiskan masa selama 6 bulan di afrika. Then balik kampung dia rasa gatal seakan bisul macam tu. So dia pergi jumpa DR pakar kulit. Then Dr sahkan ada ulat di bawah kulit dan paha kanan. Dia telah menjalani pembedahan kecil untuk mengeluarkan ulat tersebut. Blowfly, sejenis ulat yang dikatakan memakan tisu manusia.

Waka waka africa travel? Think Twice!


(mirro)
BAN Sadis - 20 Ekor Ulat Hidup Di Bawah Kulit Selepas Pulang Dari Afrika. BAN Sadis - 20 Ekor Ulat Hidup Di Bawah Kulit Selepas Pulang Dari Afrika. Reviewed by BANkami Blog on November 06, 2014 Rating: 5

10 comments:

  1. klu cuma kat situ jer x pe lah ... ermmm

    ReplyDelete
  2. setahu aku ni sejenis langau, hinggap di binatang besar2 untuk bertelur bawah kulit binatang tu, dh xde binatang dkt2 ms dia nk btelur tu dia telur je kt org tu...ulat ni bila besar dia akan tukar jd langau...aku pernah tgk di malaya nih pd sekor lembu...kulit dia timbul mcm ada bisui, bila di toreh sikit ulat tu kuat la....agak menggelikan la klu tgk.....tp aku jijik lg dgn bontot saiful dn BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko critas kisah bontot ke ulat?

      Delete
  3. Hi, lets make USD$25 in a s ingle click ---------> http://peruserpaid.com/?ref=36355?

    ReplyDelete
  4. Final amendments to US Commerce Department data released on cheap jordans the 23rd, the third quarter of this uggs outlet year, wholesale jordan shoes US real GDP grew at an annual rate of 5%, higher christian louboutin than the previous estimate of 3.9 percent. This Cheap Louis Vuitton Handbags is the fastest since the christian louboutin shoes third quarter of 2003 the growth rate of Christian Louboutin Daffodile the US economy over the same period of history, much higher than cheap nike jordan shoes generally expected by scientists previously.Analysis Bags Louis Vuitton of Three-quarter US economic growth christian louboutin remise 50% reasons, first by pulling a strong personal and business consumer spending. uggs on sale The Discount Louis Vuitton third quarter of this Air Jordan 11 Gamma Blue year, discount christian louboutin US consumer spending grew at an annual ugg australia rate of 3.2%, the most since the ugg pas cher fourth discount nike jordans quarter of 2013 the fastest. Second, third-quarter US corporate fixed investment grew by 8.9%.The second quarter of ugg boots 2014 the US Discount LV Handbags economy grew at an annual rate of 4.6%. Affected by cold weather in the first quarter of the US economy declined at an annual rate of 2.1%. Economists expect the pace of the US ugg economy in the fourth quarter Christian Louboutin Bois Dore of Cheap LV Handbags this cheap christian louboutin year has slowed, expected annual rate of growth of ugg soldes around 2.5%.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.