Natasha Hudson Hijrah Penampilan


Ramai yang sudah mengetahui model yang dulu pernah terkenal dengan imej seksinya, Natasha Hudson telah berhijrah dengan memakai hijab. Bagaimanapun baru-baru, Tasha sekali lagi mencuri perhatian ramai apabila beliau tampil seperti muslimah sejati, lengkap dengan berniqab.
“I may not have Dunya wealth, but I have a hidden treasure box so valuable filled with books that are gems to me. I could drown in the ocean of knowledge. Where do we think we are heading if we don’t make time to absorb all these Ilm available to beautify our hearts and polish our souls,” katanya menerusi akaun Instagram dengan imejnya yang berpurdah.
Rata-rata peminat yang mengikuti perkembangannya di media sosial gembira dengan perubahan itu. Malah ramai juga yang memberi kata-kata semangat untuk Tasha terus istiqamah dalam penghijrahan beliau. Tidak ketinggalan juga ada peminat yang menjadikan Tasha sebagai inspirasi buat mereka untuk terus istiqamah dan menjadi muslimah yang baik.

Apapun semoga Tasha akan terus beristiqamah dalam penghijarahan beliau. Sesungguhnnya setiap tindakan pasti ada pengorbanannya, begitu juga dengan hijrah yang dilakukan oleh Tasha. Pun begitu sesetengah pengorbanan memberikan balasan yang manis di pengakhirannya.

Rotikaya

Post a Comment

0 Comments