Sadis! Enggan Join Gangster "Geng 04", Remaja 15 Tahun Didera Teruk!


Budak 15 tahun diseksa sebab taknak join gengster. Kenapa mereka nak rekrut budak belasan tahun. Apa istimewa budak ni. Pandai kungfu kah. Aku tak rasa ni kes taknak join kump. geng 04. Mesti ada kes lain. Tak logik nak paksa budak ni semata2 paksa join.
Seorang pelajar sekolah menengah di sini mengalami detik hitam selepas didera sekumpulan ahli kongsi gelap kerana menolak pelawaan menyertai kumpulan gangster berkenaan.

Media tempatan Kwong Wah News menemubual mangsa yang enggan identitinya didedahkan melaporkan, mangsa didera dengan pelbagai kaedah seksaan dalam usaha memaksanya menyertai kumpulan tersebut.

"Mereka mencucuh muka saya dengan puntung rokok yang menyala, mencucuk tekak saya dengan muncung payung dan merendam muka saya didalam baldi air," kata mangsa dipetik media berkenaan.

Ujarnya lagi, sejurus dibelasah, mangsa turut dipaksa untuk membuat permohonan maaf kepada ketua gangster berkenaan dan adegan tersebut turut dirakam.

Ahli gangster berkenaan juga mengugut untuk membunuh mangsa yang berusia 15 tahun itu sekiranya perkara tersebut sampai ke pengetahuan pihak berkuasa.

Mangsa walaubagaimanapun diselamatkan oleh rakan sekolahnya sebelum bersembunyi disalah sebuah kedai aksesori telefon bimbit, walaubagaimanapun beliau dihalau oleh pemilik kedai.

Pelajar yang ketakutan itu kemudiannya dibawa rakannya pulang ke rumah dengan selamat dan membuat laporan polis pada hari yang sama.

Kata mangsa, ahli kongsi gelap itu tidak takut sekiranya diberkas polis kerana akan dilepaskan beberapa hari selepas ditahan di lokap dan akan membalas dendam kepada mangsa sejurus dibebaskan.

Laporan Kwong Wah News menyebut, sekumpulan ahli gangster O4 secara aktif merekrut ahli kumpulan baru di sekolah berdekatan.

Katanya, sejumlah 12 ahli kumpulan memasuki kompaun sekolah dan mencari pelajar yang berpotensi direkrut sebagai ahli.

- Malaysian Digest

Post a Comment

1 Comments