Polis Buru Lelaki Botak Marah Kena HON, Pecahkan Cermin Kereta.. Raya Lokap Jela...


Video mula tular hari ini. Dikatakan kereta myvi HON kerana mahu memotong lelaki ni bawak motor kat tengah jalan. Then dia bengang. Bajet samseng pergi kejar, sekali mendapat jadi viral dan menjadi buruan polis.

Lainkali jangan tunjuk samseng, sekarang kereta banyak ada dashcam. Kan dah terakam.

Post a Comment

6 Comments

  1. Kak Fa sendiri pasang DashCam...Takut kejadian-kejadian yang tidak diingini seperti ini berlaku... Nak nak lagi Lady Driver kan?

    ReplyDelete
  2. bunyikan honpun kena ada caranya.ramai yang bunyikan hon mcm kurang ajar nilah jadinya kalau disalahfaham pengguna jlnraya yg lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah blok jalan org tu,mmg patut pun kena hon. Perangai samseng tu hentikanlah tiada faedah pun, silap2 tidur dlm lokap atau penjara nanti.

      Delete
    2. Kalau telinga nipis, mudah marah kepada orang lain, janganlah buat pasal, contohnya bawa motor beriringan hingga menghalang laluan pengguna jalan raya yang lain. Hormati hak orang lain. Jangan buat stai menunggang di jalan peribadi. Lagi satu dan yang paling penting, belajar adab Islam (bagi yang beragama Islamlah) yang mengajar kita adab bermasyarakat. Semua bentuk kesamsengan itu mengundang dosa, lebih-lebih lagi bulan puasa macam ni.

      Delete
  3. elok dihukum penjara kerana tindakan ganas
    ni pun satu jenis pengganas jugak

    ReplyDelete
  4. Bagi hon tu bukanlah salah besar. Saya selalu bagi hon masa nk motong atau tengok keta kt depan tu ke tepi ketengah. Cuma nk sedarkan dia aje. Nak bagi tau kita ada kat belang. Mana tau kot dia mengantuk. Kat Malaysia ni perangai buruk pemandu adalah tak boleh ditegur. Dorang ingat kita hon pasal nak berlagak. Nak berlagak apanya... kalau terlibat kemalangan.. tuan bengkel jugak yang untung... tak gitu ke... sifat sabar kena tinggi kt j.raya di Malaysia ni...

    ReplyDelete