Untung Ker Melabur Dalam Wahed Invest? Ker Wahed Invest Scam?


Bagi mereka yang malas untuk membaca berita terkini dan mengambil pasal pelaburan untuk dilaburkan, disini kami cuba membantu anda untuk melihat sendiri dan alami pelaburan yang dilaburkan. Apa yang lebih menarik, anda dapat melihat dimana wang anda dilaburkan. 







Gambar diatas kami tunjukkan daripada account yang kami laburkan dalam wahed invest. Anda boleh melihat dengan jelas, dimana wang tersebut dilaburkan dan saham serta sukuk apa yang dibeli. Apa yang pasti, wahed hanya melabur dalam pelaburan yang halal. Lebih menarik, anda boleh melihat pelaburan hanya melalui telifon pintar anda!

Anda ragu untuk melabur dengan wahed invest? Ini artikel dari The Star : yang menhataman mereka diberikan license oleh SC Malaysia.

Wahed Invest, a syariah-compliant investment company licensed by the Securities Commission, aims to revolutionise the mindset on investment via digital engagement.

Its executive director Mohd Izzat Fadhli said that the younger generation nowadays especially those who are involved in the gig economy have a very uncertain future job security as well as savings.

Bagi permulaan pelaburan, wahed invest menetapkan RM100 sahaja. Untuk penambahan pelaburan juga dihadkan minima sebanyak RM100 ringgit. Apa yanh menarik, wahed invest menyediakan potongan secara bulanan sekiranya anda mahu melabur RM100 setiap bulan. Sekiranya mahu melabur ketika anda hanya mempunyai baki lebih, pun boleh.

Sekiranya anda berminat untuk melabur bersama wahed invest dan dapatkan 2.5 USD.
Anda boleh download secara percuma apps wahed invest di google app store & apple app store.

Masukkan code : WANMOH20

Hanya dengan code tersebut melayakkan anda menerima bonus daripada wahed sebanyak 2.5 USD.



Post a Comment

0 Comments