Gaji Besar, Tak Nak Jawab Dalam Parlimen... Bestnya Hidup

Bestnya hidup Menteri dan Timbalan Menteri PN ni. Semua gaji besar, tapi soalan tambahan pun tak payah jawab dekat Parlimen. 

Alasan depa? 

“Covid”.






Post a Comment

1 Comments

  1. Kami yg bergaji kecik berharap dilanjutkan morotarium dan dibenarkan pengeluaran caruman kwsp rm10000.
    Kami nak rancakkan ekonomi negara dan berkongsi rezeki dgn membantu sedara mara kami yg terkesan krn pandemik.Tak semua yg berpendapatan tetap. Ada yg dibuang kerja dan tiada kerja sejak pkp dilaksanakan. Sedar dan insaf dgn kepayahan mrk utk mencari sesuap nasi. Lanjutan morotarium sehingga pertengahan tahun depan tak akan menyebabkan bank2 kerugian. Lanjutkan utk membantu mrk yg kesusahan dan bukannya beretorik politik dan memenuhi keegoan dan rakan2 kaya yg telah sedia kaya. Syarikat dan bank mrk tak akan jatuh miskin.Mrk akan dpt balik semua hutang2 tersebut slps ekonomi pulih kembali.
    Bagi ceo kwsp dan pak2 menteri mgkin tak memandang sangat jumlah rm10000 krn semua itu terlalu kecil bagi mrk.
    Yg terkesan angkara pandemik...jumlah tersebut terlalu besar nilainya bagi mrk.
    Apa2 pon....usaha kerajaan selama ini amat dihargai dlm usaha memutus rantaian pandemik dan bantuan2 kewangan utk golongan B40 dan M40. Percayalah, pernah menitis air mata melihat sedara yg menadah tangan menyatakan kesyukuran menerima bantuan kewangan semasa pkp. Betapa bernilainya bantuan ketika kesusahan.

    ReplyDelete