Gaduh Apa Hari Ini? | LIVE: Sidang Dewan Rakyat, Isnin 13 Mac 2023 (sesi petang)

Sesi pagi tamat sudah.. Sambung sesi petang.. Duk syok borak padak NADMA tu.. 


 

Post a Comment

2 Comments

  1. Minit 22.00 ... DAP dah start pemakaian.

    ReplyDelete
  2. gaduh2 sementara ni tapi dgr cerita si wak pono dah hantar orang pegi bincang dgn hadi risik2 kalau kes dia anwar kasi clear boleh ke hadi support dia utk jadi pm, tu dia tanya ru sebab dulu masa pru15 pas tak kerjasama dgn wak pono atas alasan 'ketua umno masi ada yg tak clear'. jadi bila anwar dah kasi clear maka agaknya boleh lah wak nego sokongan pas untuk dia jadi pm dan maka terturun lah anwar dari kerusi pm dan ph kembali menjadi pembangkang.
    masa tu ph tak boleh lagi tuduh apa2 pada wak rasuah ke apa ke sebab kes dia clear masa anwar jadi pm.
    maka sekiranya itu betul2 terjadi maka tercapailah hasrat wak pono untuk menjadi pm macam si mat sabu bagitau yg wak ada pergi jumpa dia dan kata dia nak jadi pm maka si mat kata dah bosan tu dan bubar lah parlimen banjir ke banjir lah. tapi hasrat wak masih tersekat sebab umno tak menang macam di melaka dan johor jadi plan b dan 0lan c mesti kasi jalan lah.
    cuma sekarang wak tunggu anwak tolong kasi clear dia punya kes saja maka plan itu pun akan berjalan,
    itu pun kalau hadi setuju dan bersatu boleh terima maka akan terbentuk lah kerajaan pm11 dengan umno jadi pm macam masa ismail sabri dulu dan ph akan jadi kerajaan bulanan sekali lagi.

    dengar cerita sembang2 warung je tu, tak leh nak kata sahih dan rak leh nak kata tak munkin terjadi lagu tu.

    ReplyDelete