Gaduh Apa Hari Ini | LIVE : Persidangan Dewan Rakyat 27 MAY 2024 | Sesi Petang

Apa hot harini... 


Post a Comment

3 Comments

  1. Helok Gelaran bagi PMx Anwar Ibrahim ialah

    "Bapa Goreng Negara"...hok alohhh...!!

    "Anwar Ibrahim kata Lebih Hamas Dari Hamas tak ada masalah pun. Selepas itu Hamas keluar kenyataan menyokong semua tindakan memboikot Israel... Bang Non cuba nak goreng rakyat kunun...!!

    "Adakah perdana menteri goreng sambil berbohong di Parlimen?"

    Adakah Anwar 'goreng' dan menipu bohong di Parlimen..!?, Muhyiddin persoal dakwaan Hamas 'tiada masalah' dengan firma terkait Israel. Dakwaan perdana menteri itu disusuli pendirian Hamas yang menyeru dunia Islam terus memboikot firma rapat dengan Israel.

    FDI (Pelaburan Langsung Asing) ke Malaysia Turun 46.4%, daripada RM75.4 Bilion kepada RM40.4 Bilion. Adakah Anwar Ibrahim memgoreng sambil berbohong Rakyat Bawa pelaburan beratus billion dari luar negara..!!?

    Prestasi terburuk Malaysia dalam Kedudukan Daya Saing Dunia menjadi tajuk utama di seluruh negara apabila negara kita telah diatasi oleh negara jiran Indonesia dan Thailand buat kali pertama..tapi Anwar Ibrahim goreng rakyat Malaysia lebih Baik ekonomi dibawah pentadbiran nya..!!

    Ke mana pergi nya pelaburan potensi, pelaburan dijangka billion hengget keliling doonia tu ... Goreng Haramjadah Anwar Ibrahim Ni rupanya..!!!

    https://vt.tiktok.com/ZSYAGeg9p/

    Pelaburan Langsung Asing (FDI) ke Malaysia merosot sebanyak RM35 bilion tahun lepas. butiran lanjut telah dikeluarkan mengenai prestasi ekonomi Malaysia tahun lepas, kali ini berkaitan Pelaburan Langsung Asing (FDI) dan Pelaburan Langsung Luar Negara (DIA).

    Dalam satu kenyataan oleh Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM), telah diumumkan bahawa aliran masuk bersih FDI ke Malaysia pada 2023 adalah hampir separuh daripada yang berlaku pada tahun sebelumnya. Anwar goreng sambil berbohong ekonomi Malaysia kukuh..!!?

    Secara khususnya, aliran masuk FDI menurun daripada RM75.4 bilion pada 2022 kepada RM40.4 bilion tahun lepas, penurunan yang mengejutkan sebanyak 46.4%.

    Kini Indonesia & Thailand Mendahului Malaysia dalam Kedudukan Daya Saing Dunia buat kali pertama apabila Kami turun ke tangga ke-34.. yang Anwar Ibrahim tak boleh nak goreng rakyat. Fakta memang Malaysia jatuh rangking kedudukan Daya Saing Negara..!!

    Anwar berkata, Malaysia mencatatkan pelaburan berpotensi bernilai RM45.4 bilion semasa lawatan di Jerman... Yang ini walaun paling terkinja kinja kena goreng...!! Kah kah kah

    Memacam istilah pelaburan diperkenalkan papa. Pelaburan komitmen, pelaburan diluluskan pelaburan dijangka, pelaburan potensi cuma pelaburan planta belum lagi disebut.. Walaun paling seronok kena goreng...!!kah kah kah

    Adooii iii mampuih la lokos lencun kena goreng hangit papangang ....mampuihh walaun kena goreng dan kena kencing...!!

    Saya ulang...!!

    Helok Gelaran bagi PMx Anwar Ibrahim ialah

    "Bapa Goreng Negara"



    ReplyDelete
  2. Round 1

    Anti Anwar ibrahim@Blackrock kehadiran membanggakan....

    https://vt.tiktok.com/ZSY98FsLe/

    Potensi round 2

    Akan bakal cetus gelombang lebih besar dalam Siri jelajah negeri pantai Timur dan Barat bagi mencetus gelombang lebih besar di Putra Jaya

    Well done all congratulations...!!

    Ayohhh sebar Kan...!!!

    ReplyDelete
  3. Singgah Demo di Tambun


    Pasti Tambun cemas ramai penduduk Tambun fed up PMx

    ReplyDelete