• Politik Terkini

    Thursday, May 23, 2013

    BAN Anti Islam - [Pengsan] Serangan Terhadap Wanita Islam Di London

    Kes sebenar aku sendiri pun tak tahu, gambaran ni daripada cctv. Daripada admin yang share video ni, dia bagitau berlaku kat london. Adakah tahap kebencian terhadap umat islam di london semakin menjadi-jadi. Setelah media zionis terus menerus mengatakan umat islam terrorist, ditambah pula dengan pergaduhan sesama islam. Siapakah akan tampil membela umat islam. Adakah mereka yang bertudung lingkup, berseluar ketat dan berbaju jarang yang akan tampil membela islam. Islam is not terrorist. Hudud is a good of laws


    Info Asal : Hanya Allah

    8 comments:

    1. gila ah, terus pengsan!

      ReplyDelete
    2. sama2 kita doakan umat islam disana diberi kekuatan

      ReplyDelete
    3. apa salah pompuan tu sampai kena pukul mcm tu sekali. sekali hentam, terus pengsan

      ReplyDelete
    4. wow... pakai mcm tu pun dah nak pukul ke? what a friggin retard...

      ReplyDelete
    5. apsal tak bagi tunjuk org london kena tetak ngan org islam ngan parang..? takya nak bias lah dlm soal nie...

      ReplyDelete
      Replies
      1. mana bukti? try tunjuk

        Delete
    6. Assalam. . mohon copy secopy2 nye ye..thanks admin ! segala yg baik kita kongsikan bersama dlm menuju perjalanan ke alam akhirat. . in sya Allah..

      ReplyDelete
    7. Ini menunjukkan sikap sebenar orang kafir.. yang di malaysia ni.. berdrama je konon berbaik dgn org islam...

      ReplyDelete