• Politik Terkini

    Thursday, September 26, 2013

    BAN Amusing - Cano Cristales : Pulau 5 Warna Yang Seksi

    Mandi sungai zaman kecik2 mmg mengasyikkan. Budak zaman sekarang aku rasa tak ramai yang bleh merasa mandi sungai. Mostly ramai yang mandi kolam dipenuhi klorin. Penyakit punya pasal dan sungai tak dijaga dgn penuh pencinta alam.

    Cano Cristales yang dikenali sungai 5 warna dan terletak di colombia. Sungai ni juga dikenali sebagai sungai tercantik didunia dengan striking warna yang original kuning hijau biru hitam serta merah.

    Dikatakan juga, batu yang terdapat di sungai ini berusia 1200 juta tahun dan bersambung dengan negara. Ia juga mempunyai tumbuhan akuatik serta batu karang. Warna merah yang dilihat tu adalah satu jenis tumbuhan endemik. Aku nak hurai pun tak reti. ko google je la.


    Info Asal : Wikipedia

    7 comments:

    1. kalau dpt skodeng awek mandi kt sini kn best

      ReplyDelete
    2. ada tak kat kawasan malaysia ni ek...nak gi lah..supercantik...

      ReplyDelete
      Replies
      1. kt belakang rumah sy. nk pergi sila PM sini

        Delete
    3. sungai kt malaysia, paling comel cantik bersih. sungai KLANG. takpun sungai kt bandar KL. sebijik mcm longkang besar pujaan rakyat malaysia.

      ReplyDelete