• Politik Terkini

    Monday, October 21, 2013

    BAN Macai - Hutang Negara VS Hutang Macai

    Saper pelik and terkejut tengok graf ni, sah dia macai PR. Kalau sape redha dan tadah tangan bersyukur, sah dia macai BN. Saper yang buat dono, mcm taik nak berak nak keluar taknak keluar. Sah dia penyokong Pirkasa.

    Ada saper heran ke dgn hutang negara juta2. Nak turun berdemostrasi ke, ke nak pi hantar memorandum pada najib and da geng. Hangpa dah undi dengan sah. Tentera barang naik memerintah untuk 5 tahun. Nak tak nak, terima jela.

    Kalau dihitung dalam sekampung, pada hari ni. Ko tolak golongan yang lahir sebelum 1970. Amik yang 1970 ke atas. Berapa kerat yang tak buat loan. Yang takde hutang bagai sana sini. Bisnes bank bagi hutang, bisnes rakyat bayar hutang pada bank. Kerja rakyat menabur bakti pada bank. Senang bank nak pusing sana sini bagi hutang balik pada rakyat. Tugas kerajaan kutip hasil. Simple ekonomi maa.

    Jangan terkejut, jangan risau. gunakan petua macai BN. Redha, itu ketentuan.

    Info Asal : FacebookMacai

    9 comments:

    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
      Replies
      1. woi, admin apehal ko delete. ni mesti kutuk PR ni.

        Delete
    2. pencacai PR ni tau bising jer. dia taktau kerajaan pening kepala urus nak bangunkan negara sampai maju. 50tahun selepas merdeka. ape korang tak rasa nikmat ke.

      ReplyDelete
      Replies
      1. xpelah...jgn hamun diorang...kau bkn kt tmpt dia...

        Delete
      2. apehal ni yob

        Delete
    3. Tunggu la 5 tahun lagi. Aku jamin rakyat Malaysia merusuh macam kat Syria.

      ReplyDelete
    4. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete