• Politik Terkini

    Tuesday, December 31, 2013

    BAN Sadis - Perut Rabak Di Belasah Polis Semasa Dalam Reman. Apa Kes?

    Sadis mmg sadis. Kena tahan reman pun kena belasah kaw-kaw punya. Katanya sabit kes rogol. Belum sahih lagi yang kena belasah tu terlibat dalam kes rogol. Tapi apesal kena rembat sampai rabak perut. Nak terberak terkencing pun susah. Ditahan reman untuk siasatan je pun. Kena kickboxing ala tony ja ke.

    Tak pasti la samada terlibat or tak. Sepatutnya jangan la belasah sampai macam ni sekali. Kalau dah konfem dia tu pesalah lain la.

    Seorang wanita mendakwa suaminya cedera parah pada bahagian badan dan kemaluan selepas dipercayai dibelasah polis ketika lebih 10 hari berada dalam tahanan sejak 11 Disember lalu.

    Isteri mangsa, 28, berkata, kejadian itu berlaku ketika suaminya yang juga seorang kontraktor ditahan reman untuk membantu siasatan berhubung kes rogol yang dikatakan berlaku di Taman Tengku Maheran, dekat Jitra, pada 9 Disember lalu.


    Mangsa dikatakan ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu bersama isterinya selepas dimaklumkan ibunya mengenai kehadiran beberapa anggota polis ke rumah mereka untuk siasatan mengenai nombor pendaftaran keretanya pada 11 Disember lalu. Difahamkan, ketika itu mangsa tiada di rumah kerana mengambil isterinya selepas tamat mengikuti kursus di Tanah Merah, Jitra, pada hari yang sama.

    Mangsa kemudiannya ditahan polis pada 11 Disember dan direman selama tujuh hari bermula 12 Disember hingga 18 Disember, namun kemudian disambung sehingga 23 Disember sebelum dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi akibat kecederaan parah pada Isnin lalu.

    Mangsa dikatakan tidak sedarkan diri selama beberapa hari kerana dipercayai mengalami kecederaan parah pada usus hingga menyebabkannya terpaksa membuang air menggunakan saluran yang ditebuk di perutnya dan kecederaan pada kemaluannya hingga menyebabkan testisnya pecah.

    Info Asal : HMetro

    4 comments:

    1. gila ah polis ni. tahan reman je pun. takkan kena belasah smpai mcm ni. agak2 la nk hentak perut org woi!

      ReplyDelete
    2. ni kerja gila org panggey!

      ReplyDelete
    3. Saman je atas kecederaan teruk tu!

      ReplyDelete