• Politik Terkini

    Wednesday, April 23, 2014

    BAN WOW - Tran Thi Kim Ngan : Gadis Peninju Vietnam Yang Comel

    Jika sebelum ni, aku ada post pengurus bolasepak wanita cina yang kiut.. Now Gadis vietnam menunjukkan skill lagi hebat.. Gadis cun melecun ni terer tinju.. Tomoi dia takde cakap pulak.. Gadis thai kot terer tomoi.. Those yang cuba mendekati or nak buat bini.. Tulang rusuk kena kuat.. Ko buat gampang, dia tinju patah tulang rusuk.. Tran Thi Kuim Ngan pernah menjuarai tinju kebanggsaan.. Masa tu dia bukannya peninju, tapi atlet renang.. Perangai Tran sama dengan gadis kat luar sana.. Suka selfie dalam instagramm... Ko nak tengok gambar dia lain.. search sendiri jela dalam instagram...


    (DairiShare)

    4 comments:

    1. Sejibik muka awek aku

      ReplyDelete
    2. dia hanya layak untuk lelaki kacak macam aku....keep dreaming loser...

      ReplyDelete
    3. Memang cun sangat apatah kalau nak banding dengan Kak Ros, Azlina dan Kak Ijat, sejauh infiniti tahun cahaya jaraknya! Kalau aku dapat bye-bye blogger semuanya, tak ada masa nak layan.

      ReplyDelete