• Politik Terkini

    Monday, July 7, 2014

    BAN Bodoh - Pelancong Amik Makanan Gelendangan Malaysia ?

    Parah! Bila dah tersalah buat tindakan mulalah tampil golongan bawah tempurung nak backup sana sini.. Tuduh pelancong la pulak... Kot kot la pulak.. Apa NGO yang bagi makanan tu bebal ke.. Takleh nak beza golongan gelendangan dengan pelancong.. Baru nak buat tempat pembahagian makanan percuma.. Sadis betul la.. Kuala Lumpur dah maju.. Bila terlampau maju mula nak saman pemberi suapan pada pengemis dan gelendangan.. Now baru nak bukak premis percuma.. Sebab kena hentam dalam media sosial..

    Tak paham aku macam mana pemikiran rakyat malaysia masa memilih pemimpin negara!




    (MalaysiaInsider)

    8 comments:

    1. menteri malaysia..

      ReplyDelete
    2. ni menteri cgpa berapa ni?

      ReplyDelete
    3. siapa pengundi BN ?

      ReplyDelete
    4. Sengkek sangatkah pelancong luar negara yang berkunjung ke Malaysia semata-mata nak berebut makan dengan gelandangan?

      ReplyDelete
    5. BOODOO PUNYA MENTERI..MACAM NI PUN LAYAK JADI MENTERI KE?
      LANGSUNG TAKDE KREDIBILITI..DAH LA MUKA HODOH IQ PULA 2/10..
      MALANG NEGARAKU..

      ReplyDelete
      Replies
      1. sabar sabar. nanti macai marah

        Delete
    6. Mangkuk betina ni memang layak dapat gelaran Menteri Bodoh. Apa masaalah kalau pelancung ambil makanan percuma. Puncanya halal, lainlah kalau makanan tu datangnya dari menteri macam ni.

      ReplyDelete
    7. pelancong byr tiket ribu2 dok hotel bagai utk dtg ambik makanan free d malaya?...

      ReplyDelete