Apakah Tahun 2020 Adalah Masa Sesuai Membeli Emas Dengan Hellogold ?



Bermula daripada awal tahun lepas, gold mula menunjukkan trend menaik ditambah dengan permasalahan antara china dan amerika yang dikatakan agak meruncingkan, maka gold menjadi pilihan pelabur ketika situasi ekonomi dunia tidak menentu. Ditambah pula dengan pelbagai sentimen yang menyebabkan safe haven aset menjadi pilihan maka gold terus menunjukkan kenaikan pada tahun 2019.

Persoalanya, apakah tahun 2020 adalah tahun terbaik untuk kita mulakan smartsaver bersama Hellogold untuk dijadikan pilihan pelaburan pada tahun ini. Untuk pengetahuan semua Hellogold hanya mengenakan charge terendah 2% setahun didalam akaun Hellogold anda.

Jika anda melihat pada chart yang kami sertakan diatas, Gold membuka harga tertinggi pada awal bulan februari berbanding harga bulan februari pada tahun lepas. Perbezaan harga melebihi $200.

Dengan situasi politik dunia dilihat tidak menentu, ditambah dengan situasi koronavirus, brexit, peperangan yang dijangka antara iran dan amerika yang boleh meletus bila-bila masa. Kami jangkakan pada penghujung tahun ini Gold mungkin mencecah harga tertinggi iaitu $1735/oz.

Sekiranya anda mahu memulakan jual beli emas bersama Hellogold , download secara percuma di App Store dan Google Play sekarang. 

Dapatkan Rebate RM5 dengan memasukkan REFERREL CODE : WANM6ZIB

Post a Comment

0 Comments