BAN Cool ~ Pameran OldSkool To NewSkool Ferrari Di Palm Beach. (19 Gambar)

Serius Cool. Ferrari daripada zaman robin hood sehinggalah sekarang dipertontonkan kepada golongan miskin untuk mereka meleleh air liur dan mengharap bantuan supaya memberi sejibik seorang. Tapi banyak juga news ferrari hancur berkecai bila excident. Harga juta-juta sekalipun, kalau dah nak mampos tu, akan mampos juga.

Aku rasakan,kalau buat ternakan lembu secara besar-besaran pastu beli tanah kondo then buat sewa. Rasanya aku mampu nak bayar bulanan ferrari ni. Ataupun aku jadi CEO mana-mana syarikat air then dibayar gaji ratusan ribu. Agak-agak SPRM datang check ker tak. Tapi aku orang kaya, bagi rasuah jer kat pegawai bawahan. Mesti lepas kan.

Mulai harini aku nak aktif politik lah. mana tahu kot-kot bleh dapat projek besar, dapat geran projek, pass kat orang lain, pastu dapat mintak komisen ferrari sejibik. Pergghhh. Senang hati, perut buncit kedepan, berlagak mcm orang kurus. Puii!!!


Info : BS
BAN Cool ~ Pameran OldSkool To NewSkool Ferrari Di Palm Beach. (19 Gambar) BAN Cool ~ Pameran OldSkool To NewSkool Ferrari Di Palm Beach. (19 Gambar) Reviewed by BANkami Blog on January 29, 2013 Rating: 5

9 comments:

  1. sial ko admin, gambar ferrari, yg ko duk crite psl lembu apehal!

    ReplyDelete
  2. hehe intro tuhhhhh..hehe

    grr bila lah kita dpt merasa pakai sebijik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Undilah BN, nanti dpt projek,. minta dgn mama rosmah.

      Delete
    2. UNDI PR, nanti duit hasil rasuah akan didermakan semula pada rakyat.

      Delete
  3. 123456789

    Selamat mengira.

    ReplyDelete
  4. kat rumah banyak tp yg replika punya la. hikhik..

    ReplyDelete
  5. kat malaysia ada berapa bijik jer.

    ReplyDelete
  6. perghhh cntik gler keta2 tuh....mimpi laaa huhuhuhu

    ReplyDelete

Powered by Blogger.