BAN Typo ~ Najib Razak Peluk Rozita Che Wan

Siapa baca harian metroll, dia gila seks. Siapa baca utuson, dia bodoh sebab baca akhbar kena saman. Siapa baca BanKami, dia tergolong golongan cerdik pandai. Harap Mama Rosmah tidak butthurt dengan harian metroll yang typo. Aku syak penulis ni duk syok mengumpat pasal najib razak. Tak pun, duk sengih cerita dapat duit rm100.

Hari-hari makan roti, hari-hari buat-buat tak reti. Semoga rozita terselamat daripada serangan tentera alien yang akan muncul.

Info Gambar : FB

Post a Comment

14 Comments

  1. Aku report kat mama, aku report, aku report.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami akan daftarkan Najib Razak sebagai ahli kehormat 2013

      Delete
    2. admin jgn buat keje mengarut...tambahan lagi cerita berbaur fitnah..kamon la..

      Delete
  2. C4 itu Rozita. hahaha..umngok!!

    ReplyDelete
  3. asyik2 najib kena troll..kenapa xletak nik aziz kna troll..nmpk sgt admin berat sebelah!

    ReplyDelete
  4. Apa salah Kami Umno?

    ReplyDelete
  5. jauh sangat salahnya kalau nak typo pun kan. macam-macam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NMPK SGT RKYT DH TERLALU BENCI NAJIB RAZAK

      Delete
  6. gua tak mau ban sama lu... wakaka. sorry bro, selama ni tak tau lu ada blog. Gua linkkan blog lu di wasukalu skrg juga. gua dah follow blog lu bro. selamat maju jaya berblog.. hentam selagi mau. jgn lupa jgn sampai kenaa ban.. wakaka

    ReplyDelete
  7. Bahaya giler caption. Hati2 yer CIk Ta pasni, we love u more than the other one even we not a fan ngeh ngeh.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete