BAN Konsep ~ Setrika Hair Yang Sangat ... Sedap Menjilat ...

Sempena hari mulanya cuti sabtu, aku malas nak buat post politik. relax dan tenang buat tips masakan untuk dikongsi. Tips ini sangat berguna kepada suami yang ditinggalkan keseorang oleh isteri yang bizi bekerja. Ataupun tips untuk para bujang trang tang tang yang buta tuli untuk membuat pizza yang awesome.

Teknik pemanasan yang direka khas ini aku tujukan kepada semua pakar masakan. Harap selepas ini tiada lagi sifat keLazy untuk berada didapur dengan penuh kreatif.

Selamat mencuba dan beramal dengan mensedekah kepada jiran tetangga.


Post a Comment

10 Comments

  1. kesian kat ko admin. rumah ko takder avon ke woi!! terdesak sgt aku tengok. hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. avon ape benda? oven la encek samdol hahahahahaha

      Delete
    2. avon tu bedak nk genyeh muka kerutuk ko tu.

      Delete
  2. nanti ak try buat kt rumah.

    ReplyDelete
  3. ..........................................................................


    Berak


    ..........................................................................

    ReplyDelete
  4. ni cara budak2 skolah yg duduk asrama curi2 masak... depa goreng telur ayam atas seterika dan masak meggi banyak2 dalam baldi yg dituang air panas... gross

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko pnh buat ke derrr?

      Delete
    2. tak aku tengok je, tak kuase aku nak join dowh...

      Delete
    3. dlu ak pnh pnskn air dgn streker ni.time tu cetek rosak.tp air skit jela.ckup buat kopi

      Delete
  5. xpernah lagi buat cam ni..huhu....

    ReplyDelete