BAN Sulu ~ Jemput Ke RoadTours Sultan Sulu Di Malaysia Versi Kenapa Ceroboh

Harap takde yang bengap bagitau aku geng sultan sulu. Sebab aku bagitau info ni. Ini semua aku dapat info dari blog kesultanan sulu sendiri. Yang pasti aku tidak pernah mengisi borang jawatan kosong untuk join venture dengan sultan sulu. Jauh nun sabah wooo.

Seorang geng sulu bernama Asree Sug datang nak bagi penerangan tentang pencerobohan di lahad datu. Dia bagitau dia ada dari geng kesultanan sulu. Mungkin ni geng yang baik. Aku pun tak pasti. Sebab aku kompius, mana satu sultan sebenar dan bermacam sejarah sultan sulu ni. Apa pun, mereka adalah islam. Adalah tidak elok jika sesama islam berperang.

Sekarang ni pun banyak berita pasal ajmubin ni. Nama susah, sorry aku typo. Ahli umno la, ADO kerajaan la, tentera sulu la dan bermacam lagi. Tapi isu penting sekarang papagomo vs anwar ibrahim.



Jadual siri Jelajah Kesedaran Isu Sabah (JKIS) bersama Sdr. Asree Sug sehingga akhir bulan ini:

  • 22hb Mac 2013 = TV Alhijrah dalam rancangan Assalamualaikum 8:10 am
  • 22 Mac 2013: Pejabat Angkatan Belia Islam Malaysia Negeri Sembilan, Ampangan, Negeri Sembilan (selepas Maghrib)
  • 24 Mac 2013: Universiti Sains Islam Malaysia (USIM) (tempat dan waktu akan dimaklumkan)
  • 31 Mac 2013: Surau Nurul Hidayah, Batu 3, Shah Alam (selepas Maghrib)


JADUAL SETERUSNYA:

  • 5-13hb April= JAKARTA, memberikan pencerahan kepada NGO dan para wartawan Indonesia berkenaan isu PENCEROBOHAN KIRAM ke SABAH.
  • 13-20 April= Kota Kinabalu, Simposium pencerahan pencerobohan Lahad Datu.


Info Asal : Kesultanan Sulu

Post a Comment

5 Comments

  1. ad group besar rupanya mereka ni.

    ReplyDelete
  2. tausau ni pn melayu kan.meleis

    ReplyDelete
  3. kesultanan taik hehee

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  4. beliau ada penerangan nye...dgr dan nilai jelah....yg pntg kerajaan umno yg memerintah mesti ditubangkan PRU nti...itu je...

    ReplyDelete