BAN Blogger ~ Mari Mengenal Blogger Pakatan Rakyat - BANkami

Monday, April 1, 2013

BAN Blogger ~ Mari Mengenal Blogger Pakatan Rakyat

Selain membaca berita tahyul dan mencari jawapan setiap pertanyaan yang ditujukan dalam TV. Demokrasi yang diterap dengan tidak secara adil. Tapi itulah yang berlaku. Yang lebih parah lagi, bila di ajak berdebat pelbagai alasan. Kenapa, sebab setiap pendebatan umnu kalah dalam hujah dan hanya membidas dari sudut peribadi pemimpin lain.

Mahukan jawapan setiap pertanyaan papagomo, bacalah disini. Yang pasti ia bukannya cerita rekaan atau editing video, gambar kecurangan.

Thanks bro cenangau masukkan aku dalam top 28. Aku hanya menulis berkenaan politik mengikut keadaan semasa. Siapa aku rasa bangang aku akan bantai. Buat sekarang ni, umnu banyak buat berita tahyul, macam mana aku nak percaya tulisan blogger umnu. Bila di saman pun kecut nak ke mahkamah.

Fight 4 Liberty.
TopBlog PR
Pilihan Cenangau
Malaysia
01/04/13
Topblog
01/04/13
Malaysia
16/03/13
Topblog
16/03/13
Turun
Naik
Era Pasca198148565
Anak Sungai Derhaka222224620
AmenoWorld23632201-2
Kelab Greenboc29443053-1
Addin414542250
Milosuam422660593
Tukar Tiub43974044-3
Salehudin48885337-1
Omak Kau52796018-1
Kedah.kini74410949122
Mohd Sayuti Omar7801185210-1
Kerengga945121160175
Manjongmari10061389711-2
Kedahlanie.info1063141138151
Cenangau1065151143161
Jalan Pulang11251617832812
Kerajaan Rakyat113517100514-3
ek-eleh1186181486235
Gendang Perang1313191205190
Pahang Daily13172096213-7
Kachip Emas133321119218-3
Al-Husseyn147222129120-2
Ikutsukaaku ISA1488231889296
Batu vs kayu1596241584251
Zakri Ali1630251749272
Ibnu Hasyim166226151624-2
Sedaka Sejahtera17462729444518
BanKami188228BaruBaruBaru
Dunia Cacamerba191629139522-7
Pencacai Semalaysia1920302638399
The Cyber Sniper19523132174918
Biaqpila199532134321-11
IdaMan204533163226-7
Nizar Coretanku2119342345362
Cipan Tapir Tenuk212935220033-2
Warta Maya219536229234-2
sabahdaily220037201231-6
Malaysiaberih2223382839435
Bloglist Malaysia22633944425920
Sisi Bukit2279403064488
Mimpi Senja239241232635-6
Mountdweller2472422964464
Blog Hangit249643246838-5
Muslimeen United254044190930-14
Sakmongkol255545237837-8
Cananglahnie266946291644-2
Mat Indera Sipejuang3090473690536
PASPB318648273141-7
Kerabu Bersuara333849306347-2
Idah Salam3412503250500
Aiyang3607514693609
Aspan Alias39355253456311
Penburuk396553267140-13
Laksamana Bkt Bintang4132544123551
MediaPerak.net434655219132-23
Orang Ni443356386054-2
Al-Banjari Online4520575607658
Sharpshooter4586584987613
Paklong Online463959424757-2
Dialog Rakyat4665607142699
Yong suka kuning471161329151-10
Siyasahsyariah5711625572642
Naimnikmat57176388387916
Pulakdah5727647154706
Haluan Kiri577465443858-7
Gaya Peneroka5912665935660
Warta Subhi5920676782670
AnakMudaMalaysia636268366852-16
Mutaligat639869419456-13
Tempayan Retak7915708367777
Wfauzdin798971114218413
AgenDSAI8208727398720
Marhaen8440737645730
Telok Bakong88917410072817
Utusankini891175117628712
Nusajayakini928376143249216
Ajijoi936077701368-9
Paapaada972078793075-3
Al-Brangi1046879879578-1
Sokong PR1060480725271-9
Pakat-pakat kalih1203781146449413
Aduka Taruna121638212292886
Edyesdotcom12406832459911229
Kedah-Online12519841119383-1
Perakite Daily1265285788774-11
Misai Merah131548613116904
M3M1318487814076-11
Lagi Berita134258814848957
Ada Aku Kesah134578914607934
Bebaskan Malaysia14090902632411424
Dango Mamamat14627911151586-5
Penarikbeca1478492532662-30
Fendi Tazkirah148199315784996
Demo Lonie1485794198321039
Bicara Abu Nawas14931951142585-10
Pak Karamu1532196225961059
Al-Bakistani15420971107182-15
Karat Hijau1631598966780-18
Kosongcafe16766992890811718
Wartawan Lmn Reformasi170821001508997-3

Info Asal : Cenangau

10 comments:

  1. Perang blogger bermula. PR vs BN

    Tapi bila nak bubar parlimen

    NajibRosmah

    ReplyDelete
  2. Blogger umporno pn byk muncul. aku syak blogger yang di link byk milik papagomo.

    ReplyDelete
  3. aku selalu main share jek.

    kadang2 orang maki aku cakap aku macai.

    kadang2 orang maki aku cakap aku pencacai.

    aku pun dah pening aku yang mane satu.

    hahahaha!

    aku akan sokong siapa2 pun yang akan memerintah berlandaskan islam.

    (^~^)v

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadilah diri ko sendiri. share apa yg salah. 56tahun memerintah, mustahil umno xpernah buat salah. sekarang ni pn, mereka dh terdesak.asyik cerita lucah je.

      Delete
  4. wooo..tahniah bro..cpt je ko dah tersenarai dalam kategori bloggger PR ni..tp nak musyuk cam blogger umno memng takde la kan..haha.. teruskan perjuangan bro..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. yang pasti, aku bukan blogger dibayar. sementara PRU ni je posting pasal politik. haha

      Delete
  5. tertegaknya kebenaran. Keep it up BRO!

    ReplyDelete
  6. nice 1 bro carlos, can u post top list blog umno, just wanna know info hope u can collect it, it for malaysian ppl untuk menilai thx man

    ReplyDelete

Pages