BAN Konfius ~ Pembubaran Parlimen Tidak Sah ?

Epictologi nusantara tidak mengesahkan pembubaran parlimen kerana tidak perkenan raja nusantara? Mungkinkah rakyat jelata baginda tidak akan keluar mengundi di hari pengundian nanti. Sama-sama kita nantikan dan saksikan.

Mohon SPR dan Najib mendapat perkenan agong baru facebook kita. Raja Nusantara.

#LOLZ


Info Asal : SukanStar
BAN Konfius ~ Pembubaran Parlimen Tidak Sah ? BAN Konfius ~ Pembubaran Parlimen Tidak Sah ? Reviewed by BANkami Blog on April 03, 2013 Rating: 5

14 comments:

  1. Patik mendukung tuanku. patik tidak akan mengundi. Jom Pekena ketum tuanku!

    ReplyDelete
  2. yg ko sebut 2012 tu apehal jib woi! mmg la tak sah mcm ni.

    ReplyDelete
  3. Nah, aku bawakan air ketum untuk admin dan Raja Nusantara.

    ReplyDelete
  4. patutla xsah. 2012

    ReplyDelete
  5. DOWNLOAD TUANKU. TEKAAN TUANKU HEBAT!

    ReplyDelete
  6. Mohon tuanku masuk bertanding. Patik nak undi.

    DOWNLOAD TUANKU

    ReplyDelete
  7. panic bro,scares of loosing power?????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg ko bebel ni?

      Delete
  8. Mohon najib jumpa tuanku esok untuk download

    ReplyDelete
  9. najib kalau jumpa tuanku esok mmg habislah,dua-dua bergabung meletop lah. sorang mabuk ketum,sorg ag mabuk tuak...hahaha. jahannam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sendiri pn mabuk air ketum ke? sultan langkasuka taknak jumpa najib. dia takut rosmah. ko faham?

      Delete
  10. hahaha tapi TV3 tadi dah potong part salah tu

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.