BAN Politik ~ Obama Mengamuk Tendang Pintu Versi Mari Kenali

Video editing sangat popular sekarang. Pelbagai cara boleh buat untuk edit video dan membuatkan masyarakat percaya. Dan itulah berjayanya konspirasi dajjal dengan menyebarkan fitnah seluas mungkin dan membodohkan manusia sebengap mungkin.

Money and Politics sudah tidak dapat dipisahkan. Sebab tu bila berkuasa, mereka takut untuk turun dan risau untuk turun. Tapi berbeza dengan negara yang mengamalkan demokrasi dengan betul. Pemimpin mereka tidak gentar untuk kalah dan mereka tidak lama memerintah untuk memastikan realisasi menjatuhkan islam berjaya.

Jika benar BN bekerja secara telus, video tersebut adalah betul, percaturan ekonomi adalah tepat dimasa akan datang. Kenapa tidak pemimpin masa akan datang berdebat untuk rakyat menilai.

Untuk papagomo, aku nak bagitau, video editing ko tu tahap budak sekolah baru belajar. Ni video editing yang professional. Tetapi rakyat amerika masih lagi tidak tertipu. Itulah bezanya bijak dan bodoh.



Info Asal : pkrl , DCzaryah

Post a Comment

7 Comments

  1. harap rakyat buka mata dan tidak buta. video editing mcm2 boleh buat. sama macam photoshop.

    ReplyDelete
  2. rakyat amerika dan sebodoh rakyat malaysia. walaupun attitude mereka hancur, tetapi mereka bijak menilai pemimpin mereka.

    ReplyDelete
  3. aku konfius, editing kat mana. dia ckp sartans tapi tak nampak pn editing.

    ReplyDelete
  4. fake semua tu...korang jangan percaya... mat salleh pro graphic woh...

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  5. when you've become somebody important to the world, expect nasty things to happen... very, very nasty things....

    ReplyDelete
  6. KRU kata video anuar ori, utusan malaya dahului mahkamah, mahka mah belum sahkan utusan malaya dah siarkan gmbr pd umum....nilai murahan poilitik umno, klu betol pun itu anuar boleh surat khabr tayang benda tu pada umum? watasiah la sangat....

    ReplyDelete