BAN Akrobat - Aksi Berani Ketika Frust Malam Pertama

Aksi frust menonggeng sebab putus cinta ke, aksi tak lepas malam pertama ke, aksi ko frust sebab keputusan segala peperiksaan penuh darkerr ke. Harap ko tidak membuat satu perbuatan bodoh yang boleh sia-sia kan harapan orang yang tersayang.

Kalau tengokkan keberanian lelaki ini, aku syak dia sedang bertapa mencari ilham untuk melukis, tak pun dalam keadaan frust, takpun sedang berkhayal. Apa cara sekalipun, sayangilah sungai kita. Malaysia kaya dengan sungai. Air yang bersih mencergaskan minda dibawah sedar.


BAN Akrobat - Aksi Berani Ketika Frust Malam Pertama BAN Akrobat - Aksi Berani Ketika Frust Malam Pertama Reviewed by BANkami Blog on May 16, 2013 Rating: 5

12 comments:

  1. aku selamba je haritu duk lepak mcm ni. adakah aku psikik?

    ReplyDelete
  2. ala, benda ni biasa je. bukan danger sangat pn. jatuh pn dlm laut.

    ReplyDelete
  3. nasib baik member kamcing dia takde sekali. kalau tak, dah lama dia tolak mamat tu jatuh masuk laut. haha

    ReplyDelete
  4. setiap manusia ada perasaan.

    ReplyDelete
  5. photoshop jer tuh...

    ReplyDelete
  6. Saya dah berkahwin dan mempunyai seorang anak. Masalah saya sekarang ni, saya tidak stim tengok isteri sendiri. Tapi stim tengok adik ipar. Tapi tengok anak dara orang tak stim pulak. Tolonglah selesaikan masalah saya..

    ReplyDelete
  7. eeee x seram ke?

    to anon kt atas ni... ingat2 la Tuhan..isteri tu amanah utk awk...

    ReplyDelete
  8. gilalah.. sekali sikit je salah langkah, memang dah tak nampak dah dunia ni

    ReplyDelete
  9. anon. pelir. tu maknanya pelir tu iblis hisap cepat tobat nanti tak lama pelir kena penyakit HPV atau HIV

    ReplyDelete

Powered by Blogger.