BAN DUMBDAY - Tektik Konfius Jual Dalam Ebay. Enjin @ Tetek

Teknik jualan ni ada pelbagai cara. Tapi sejak dua menjak ni, teknik skema dan merayu kurang menjadi sinonim sambutan semasa. So, mereka cuba mengalih keadaan dengan memasukkan unsur lucah. Heran dan pelik bagi mereka yang alim dan lucu serta tertarik bagi mereka yang pegangan agama separuh-separuh.

Sama seperti artis malaysia yang sekarang suka bermain unsur bird bird untuk menceritakan peristiwa. Nak ke tak nak ke. Majlis fatwa agama sekarang sibuk mencari " siapa ugut nak bunuh saya ".


BAN DUMBDAY - Tektik Konfius Jual Dalam Ebay. Enjin @ Tetek BAN DUMBDAY - Tektik Konfius Jual Dalam Ebay. Enjin @ Tetek Reviewed by BANkami Blog on May 19, 2013 Rating: 5

4 comments:

  1. mula2 aku tgk enjin. lepas tu bertukar arah. tengok harga. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko stim pergi melancap kan?

      Delete
  2. mcm sial buat iklan. jual dlm ebay. ini yg fathul bari marah. hahahaha

    ReplyDelete

Powered by Blogger.