BAN GadisSeksi - Sketsa Bergambar Gadis HOT Menolak Menerima Cinta Lelaki Oren

Setiap daripada kita konfem ada perasaan dan dapat laki hensem @ gadis cun melecun yang hot hottest. Tipu la kalau ko tak nak. Dari survey aku sendiri ke atas budak nerd pun, mereka gersang tengok pompuan seksi. Ni pula ko yang normal. Melainkan mati pucuk. Itu tak bleh kira. Out Of Service

Lelaki gemuk atau pompuan gemuk dikatakan sangat tragis sadis untuk mendapatkan pasangan yang comel cun melecun sesegak pak pandir. Tapi yang aku heran, kenapa dari masa kecik, muda bergetah mereka tak jaga kesihatan sehingga habis kulit menggelebeh. Tak dinafikan ada yang lahir terus gemuk, tapi benda tu boleh dikawal dengan gaya hidup sihat tanpa lemak tepu.


BAN GadisSeksi - Sketsa Bergambar Gadis HOT Menolak Menerima Cinta Lelaki Oren BAN GadisSeksi - Sketsa Bergambar Gadis HOT Menolak Menerima Cinta Lelaki Oren Reviewed by BANkami Blog on May 13, 2013 Rating: 5

9 comments:

  1. Time gemuk, semua pompuan lari dan ckp busuk. bila hensem, pompuan senang je dapat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biase la.pompuan skrg suke tgk rupa dulu,kendian harta,lps tu baru Iman...agaknya?

      Delete
  2. first perempuan ni tengok adalah rupa...then duit...then kuasa...then bla bla bla hahaha

    - Admins blog 3 dalam 1
    http://blog3dalam1.blogspot.com/

    - Facebook fan page
    https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

    - Ping blog artikel @ Facebook
    https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

    ReplyDelete
  3. takpe, meh kat sini syg. abaing sedia menerima

    ReplyDelete
  4. Pompuan cantik mcm tu pn tolak. bengap betul laki ni. tak sedar diri. dulu gemok.

    ReplyDelete
  5. PERKARA NORMAL DLM KEHIDUPAN,SIAPA TAKNAK YG CANTIK DAN HENSEM KAN..TP KALAU CANTIK/HENSEM TP PERANGAI JAHAT BAIK X PAYAH..^_^

    ReplyDelete
  6. manusia...sapa yg x suka yg cantik / hensem??

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy lebih memilih yg cute daripada comel. tak comel takpe, asalkan puteh gebu.

      Delete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.