BAN Isteri Curang - Penangan Lombok, Rabedah Lari Tinggal Suami

Apa agaknya yang istimewa dengan lelaki lombok, adakah mereka memiliki senjata api yang tajam padu tumpat mampat serapat serapit yang tidak dimiliki oleh jejaka maskulin malaysia. Hinggakan ibu yang sudah mempunyai anak sanggup meninggalkan suami gara-gara jejaka lombok.

Ataupun jejaka maskulin lombok mempunyai satu kuasa tarikan magnetik terhadap wanita hinggakan keberahian wanita mencuap-cuap bila melihat jejaka lombok. Kalau setakat ayat power, aku tak percaya sampai ramai gadis sunti, isteri orang kena kebas lelaki lombok. Mesti ada rahsia disebalik.

Jangan lepas ni ada keluar kopi kuat jenama "Jejaka Lombok".


Info Asal : Kosmo
BAN Isteri Curang - Penangan Lombok, Rabedah Lari Tinggal Suami BAN Isteri Curang - Penangan Lombok, Rabedah Lari Tinggal Suami Reviewed by BANkami Blog on May 22, 2013 Rating: 5

5 comments:

  1. kesian kt anak mereka.

    ReplyDelete
  2. Sah kena guna-guna

    ReplyDelete
  3. Bhai Carlos...

    Diorang power "jeelat" kot... hahahahaha

    Skali skala gua buat statement bengong aper salahnyer kan.... hahaha

    ReplyDelete
  4. mana power dgn geng gambir sarawak. sepower gambir sarawak pun takleh lawan rahsia lelaki lombok.

    ReplyDelete
  5. Kerajaan sepatutnya mengharamkan kehadiran lelaki dari lombok samada untuk bekerja atau melancong di Malaysia, kerana terlalu banyak kes sebegini berlaku. Tetapi kerajaan buat tak tahu sahaja. dekat lombok tu dah ramai wanita malaysia yang ditinggalkan disitu setelah dibawa lari dan kahwin disana, then lakinya datang lagi ke malaysia. harap pihak berkenaan tolong ambil tindakan. jika tidak institusi kekeluargaan dimalaysia semakin goyah dengan ancaman lelaki lombok.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.