BAN #18SG - Kelantan: Gedebe Tetak Putus Kaki Pencuri

Gambar ni hanya untuk mereka yang berhati kering dan tidak berperikemanusia terhadap kejahatan manusia. Tu baru kena kat dunia, alam barzakh nanti lagi dahsat! Satu penangan padu yang cukup padat pada pencuri. Memang sangat bagus. Nasib yang setimpal patut diterima. Dah ko nak mencuri sangat, hidup menyusahkan orang. Kerat kaki duk diam-diam kat umah.

Nak sangat mencuri, terima balasannya! 


Info Asal : OhTidak
BAN #18SG - Kelantan: Gedebe Tetak Putus Kaki Pencuri BAN #18SG - Kelantan: Gedebe Tetak Putus Kaki Pencuri Reviewed by BANkami Blog on June 16, 2013 Rating: 5

9 comments:

  1. terasa sengal kaki aku sioottt!!!!

    ReplyDelete
  2. Satu tindakan yg bagus. aku sokong. nak sangat mencuri. amik ko!

    ReplyDelete
  3. Begitu banyak cerita
    Atas sebab ada duka
    Cinta yang ingin ku tulis
    Bukanlah cinta biasa

    Dua keyakinan beza
    Masaalah pun takkan sama
    Ku tak ingin dia ragu
    Mengapa mereka selalu bertanya

    Cintaku bukan di atas kertas
    Cintaku getaran yang sama
    Tak perlu di paksa
    Tak perlu di cari
    Kerna ku yakin ada jawabnya...ohhh

    Andai ku bisa merubah semua
    Hingga tiada orang terluka
    Tapi tak mungkin,
    Ku tak berdaya
    Hanya yakin menunggu
    Jawabnya…

    Janji terikat setia
    Masa mengupas segala
    Mungkin dia kan berlalu
    Ku tak mahu mereka tertawa

    Diriku hanya insan biasa
    Miliki naluri yang sama
    Tak ingin berpaling
    Tak ingin berganti
    Jiwa ku sering saja berkata..ohh

    Andai ku mampu mengulang semula
    Ku pasti tiada yang curiga
    Kasih kan hadir
    Tiada terduga
    Hanya yakin menunggu
    Jawapan...

    Cintaku bukan di atas kertas
    Cintaku getaran yang sama
    Tak perlu di paksa
    Tak perlu di cari
    Kerna ku yakin ada jawabnya...ohhh

    Andai ku bisa merubah semua
    Hingga tiada orang terluka
    Tapi tak mungkin
    Ku tak berdaya
    Hanya yakin menunggu
    Jawabnya…ohhh

    Diriku hanya insan biasa
    Miliki naluri yang sama
    Tak ingin berpaling
    Tak ingin berganti
    Jiwa ku sering saja berkata..ohh

    Andai ku mampu pulang semula
    Ku pasti tiada yang curiga
    Kasih kan hadir
    Tiada terduka
    Hanya yakin menunggu
    Jawapan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah, pergi mati.

      Delete
    2. bodo la lu bro, suh pergi mengaji al-Quran la, haizzz

      Delete
  4. kira baik lagi dia pi hayun parang ke kaki, kalau ke leher? fuh mau tergolek kepala atas jalan... tiada lagi peluang nak bertaubat penyangak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau hayun ke leher, mesti gambar tu kasi blur kat kaki mangsa pulak. skang dia hayun kat kaki, tu yang kasi blur kat muka.nampak? err... ke guane?

      Delete
    2. bajet lawak la tu anon ye... ok ok aku gelakkan aje... hahaha

      Delete
    3. ala, awak ni.....gurau2 pun tak buleh......

      Delete

Powered by Blogger.