BAN Bola Gopal - Jaringan Chelsea Vs Malaysia XI (Video)

Okey la, kalah takde teruk sangat. 4-1 je. Indonesia kena dengan Arsenal sampai 7-0. Yang paling butthurt takde live semlm. Apa punye shaery chik la. Apesal tak suruh siaran kesayangan negara RTM pergi buat live. Nasib baik Siaran swasta astro buat siaran ulangan. Boleh juga tengok start pagi ni.

Seriusly, jaringan pertama chelsea seolah keeper malaysia duk berak. Nak rebahkan badan pun malaysia. Nanti gopal bagi tau la " saya berpuashati ". Nanti FAM sila amik saya lagi.

BAN Bola Gopal - Jaringan Chelsea Vs Malaysia XI (Video) BAN Bola Gopal - Jaringan Chelsea Vs Malaysia XI (Video) Reviewed by BANkami Blog on July 22, 2013 Rating: 5

7 comments:

  1. aku lepak mamak, nak tengok tp xde live pulak..bengkek je..mamak bukak chelsea lawan singha siam yg minggu lepas punya..bukak2 yutiub, dah kena 3-0 masa tu..

    "pemain sy pemain baru, pendedahan ni bagus untuk mereka" - king gopal

    ReplyDelete
    Replies
    1. sukanya ko mkn kt kedai mamak. minat hamis mamak ke.

      Delete
    2. 1st gol mmg pundek. keeper mana la gopal duk amik. apesal xpanggil je al hafiz keeper JDT.

      Delete
    3. 1st rajagopal

      Delete
  2. aku tak tau apesal FAM sayang sgt pada Rajagopal ni. Ke hensem? yang pasti chopot pasti suka rajagopal.

    ReplyDelete
  3. aku syg rajagopal. apa ko heran!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.