BAN TakMati - Nak Tau Cara Hidup Sampai 100 Tahun? Nah Amekaw

Nak kekal cantik bergetah sampai ke tua. Aku tak pasti tips ni boleh digunapakai atau ko sendiri akan terpakai buang. Mati itu pasti, Tua itu selalu menanti. Ko pakai produk macam mana sekalipun, ko tetap akan tua bila sampai masanya. Tapi atur jalur sebelum tua tu, mesti ada cara penjagaan kesihatan. Untuk mengelakkan tua dalam keadaan tubuh tidak sihat. Ustaz ada kata, sakitnya mati seperti kulit di siat-siat. Mati memang menyakitkan dan sebab tu kena selalu ingatkan pada pencipta kita allah s.w.t.

Tutup mata, tarik nafas, try tanya dimana kubur aku, macam mana saat aku menghembus nafas terakhir. Oh, aku sendiri pun datang insaf dalam diri.

Info Asal : dailyinfograph
BAN TakMati - Nak Tau Cara Hidup Sampai 100 Tahun? Nah Amekaw BAN TakMati - Nak Tau Cara Hidup Sampai 100 Tahun? Nah Amekaw Reviewed by BANkami Blog on July 30, 2013 Rating: 5

3 comments:

  1. mulai hari ni. berhenti merokok. fatwa haram.

    ReplyDelete
  2. kalau xjadi aku nk saman admin.

    ReplyDelete
  3. Kalau tengah jalan2 kena tembak, tak jugak sampai 100 tahun cthnya pengasas Ambank tu..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.