BAN Carlsberg - Promosi Ramadan Beserta Carlsberg Versi Johor

Promosi hebat ramadan (Nirwana Yong peng) disertakan bersama promosi carlsberg. Yang tak tahan letak sekali dengan barangan keperluan asasi tu. Siapa yang patut dipersalahkan dalam soal ni. Designer marketing mereka yang bebal atau pemerintah yang tidak mengambil tindakan mengharamkan penjualan arak disemua kedai 24 jam, supermarket, hypermarket seperti yang dijalankan di kelantan.

Now ada setengah pihak melenting, meroyan sana sini. Termasuk aku sendiri sebarkan semua ni. Untuk apa, untuk kerajaan bertindak lebih aggresif terhadap perkara yang boleh mendatang masalah sosial di kemudian hari.


Info Asal : facebook
BAN Carlsberg - Promosi Ramadan Beserta Carlsberg Versi Johor BAN Carlsberg - Promosi Ramadan Beserta Carlsberg Versi Johor Reviewed by BANkami Blog on August 07, 2013 Rating: 5

10 comments:

  1. kerajaan negeri johor la bertindak. tu la, undi BN sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oi cik abg, mana2 negeri pon sama je arr,
      mcm 'syok' je bedal-membedal ye,
      agak2 la, xkn xhabis2 kn,
      slmt hari raya,
      maaf zahir batin..^^

      Delete
  2. nk juga selit produk haram. apekejadah semua tu

    ReplyDelete
  3. ilek bro.. dorang pon bayar cukai... bagi chan ler...

    ReplyDelete
  4. Nak suh non muslim pun beli kot sempenan Raya konon harga murah. Apa punya pelik la.

    ReplyDelete
  5. Aku rasa benda ni mcm dah lama. Tp... Yg muslim butthurt sangat apsal? Boleh terbeli ke carlsberg tu kalau dia iklankan mcm tu? Boleh goyah iman ke tgk iklan promosi ramadhan ada carlsberg? Bagi aku la, peniaga sekadar nk buat promosi je xkira masa apapun. Nasibla kebetulan carlsberg adalah salah satu barang yg dia nk diskaun.

    ReplyDelete
  6. Selamat Hari Raya Aidilfitri Buat Semua Rakan-Rakan Blogger ..
    Blogwalking Malam Raya...hehehehe.

    Dari Hanif Idrus Blog and Family.
    Thanks be my friend

    ReplyDelete
  7. jangan ada yang terbeli dah la. adeh..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.