BAN CocaCola - Amik Susu Campur Coca Cola, Nih Hasilnya.

Cocacola selalu mendapat iklan percuma, termasuklah daripada aku sendiri. Ada yang cerita kebaikan coca cola, tapi kebanyakkan keburukan. Yang terbaik untuk coca cola, dijadikan pencuci karat yang memang superb. Aku sendiri pernah try. Walaupun banyak keburukan dan pelbagai kempen boikot barangan israel, rilek je kedai mat kopiah jual coca cola. Jual air berkarbonat lain. Padahal dia sendiri tau membawa keburukan. Duit bro, duit.


BAN CocaCola - Amik Susu Campur Coca Cola, Nih Hasilnya. BAN CocaCola - Amik Susu Campur Coca Cola, Nih Hasilnya. Reviewed by BANkami Blog on August 29, 2013 Rating: 5

8 comments:

  1. alamak selalu minum coke letak susus

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah syg, kn abg dh kata.

      Delete
  2. gelodak tak perut kalau aku test minum susu dgn coca.

    ReplyDelete
  3. aku dah buat benda ni sejak zaman belajar lagi (25 tahun dulu)..bukan nak promo tp rasanya sedap, mencuci usus untuk perkumuhan dan alhamdulilah aku masih sihat di usia 45 tahun ini..mgkin sekali sebulan aku practise minum mcm ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maknanya minum coca cola dgn air susu bagus?

      Delete
  4. aku dulu suka campur coca cola dengan ais krim mcm float a&w

    ReplyDelete
  5. Alamak...macam2 tekni boleh diguna untuk Coke ini...hehe

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.