BAN Peradaban - (Hitler) Baby Boomers VS Generasi Y (Amerika)

Peradaban manusia memang sentiasa berubah mengikut kecerdikan kebijaksanaan dan kebangangan otak manusia. Samada membentuk satu generasi yang harmoni ataupun generasi yang bengong kepala otak. Satu dunia berada dibawah tapuk pemerintahan generasi x. Maknanya tak semua yang jadi ketua bos leader pada hari ni terer tahap hacker menggunakan PC.

Satu kajian juga ada menyatakan golongan baby boomers lebih teguh dan jitu terhadap ketua dan sangat rajin bekerja. Kalau kita tengok datuk nenek moyang pada zaman jepun, aku rasa ia dah menjelaskan kekuatan daya fizikal baby boomers.

Aku ada terbaca satu buku penulisan economic popular dunia yang mana mereka terlalu risau pemerintahan yang akan diambil oleh generasi Y dan tidak dapat membayangkan dunia yang direntasi tanpa sempadan atau lebih dikenali "information era". Dats era, asking us not to be part of poverty to move succeed or to challenge hard future things.


Info Asal : hostgator
BAN Peradaban - (Hitler) Baby Boomers VS Generasi Y (Amerika) BAN Peradaban - (Hitler) Baby Boomers VS Generasi Y (Amerika) Reviewed by BANkami Blog on August 02, 2013 Rating: 5

2 comments:

  1. sbb tu baby boomers ni ramai yg taksub pada TV3. kaki putar alam.

    ReplyDelete
  2. aku yg tua sekarng ni selalu kena tipu dgn budak kecik.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.