BAN Comel - Plastic Surgery Yang Mengubah Gadis Korea.

Bedah saner, bedah sini. Korek sana, korek sini. Tebuk sane, tebuk sini. Buang lemak sini, buang lemak situ. Arhhhh, macam cara lagi la duk godek muka untuk bertukar wajah. Dari xcun, jadi cun melecun. Dari muka cun jadi muka sompornoooo...

South Korea has the highest percentage of plastic surgery in the world. One in five women in Seoul resorted to the help of a plastic surgeon, as many men also do yourself operation. The most popular activities include operations on the eyelids to make the eyes appear larger and jaw alignment those who issued it forward or make it more v-shaped.



BAN Comel - Plastic Surgery Yang Mengubah Gadis Korea. BAN Comel - Plastic Surgery Yang Mengubah Gadis Korea. Reviewed by BANkami Blog on November 26, 2013 Rating: 5

8 comments:

  1. agak2 generasi baru korea yg akan lahir ni, ikut muka lpas surgery ke tak.

    ReplyDelete
  2. yg penting awek korea mmg cun... awek jepun sexy.

    ReplyDelete
  3. mcm mane nk comel lagi

    ReplyDelete
  4. Lepas tu ada la kes suami saman isteri sebab anak hodoh..

    ReplyDelete
  5. ada yg muka dah ok, comei dah, tp still tak puas hati, nak jugak alter... mmg nak kena luku...

    ReplyDelete
  6. Wow alhamdulillah..orang sanggup surgeri utk dapat shape v jaw...saya punya jaw pula originally v huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete

Powered by Blogger.