BAN Bantuan - Bantuan Cemas Utk Warga Kuantan

Ni lah dikatakan berkhidmat utk rakyat. Tak perlu nk buat pembukaan or pelepasan gunting kain nk hantar bantuan. Guna fb and announce pd yg memerlukan. Aku nk tolong pn xreti nk repair2 ni. Just bantuan sebarkn maklumat bantuan percuma jela.

Apa kata mara, ipt lain yg ada kemahiran bg perkhidmatan percuma mcm ni. Kan membantu utk dptkn pahala.

BAN Bantuan - Bantuan Cemas Utk Warga Kuantan BAN Bantuan - Bantuan Cemas Utk Warga Kuantan Reviewed by BANkami Blog on December 08, 2013 Rating: 5

3 comments:

  1. pelajar menganggur ramai. yg terer mcm bagai kemahiran pun ramai. tapi nk buat kerja amal mcm ni. tak ramai

    ReplyDelete
  2. betul ckp ko. kalau giatmara praktikkan mcm hj ni. Dapat jugak kurangkan beban mangsa banjir.

    ReplyDelete
  3. ore kelantan mmg mcm ni....didikan ulama

    ReplyDelete

Powered by Blogger.