BAN Cerai - Nurul Izzah Bercerai ?

Angin ribut kencang, pokok bergoyang. Angin sepoi sepoi pun, lama2 jatuh jugak sarang burung kat atas pokok. Gila bermadah pujangga aku ni... Dengar cerita mkini, nurul izzah failkan penceraian. Sebab musabah tak tau la... Harap yang terbaik jer la.. Kisah rumahtangga jangan korang eksen, kena kat batang hidung sendiri baru tau langit tinggi rendah...

Harap macai takde buat spekulasi bodoh.


Spekulasi meluas bahawa anggota Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar memfailkan penceraian disahkan melalui rekod mahkamah syariah, lapor The Star Online.

  • Naib presiden PKR (Nurul Izzah) memfailkan petisyen penceraian terhadap suaminya Raja Ahmad Shahrir Iskandar Raja Salim bulan lalu.
  • Nurul Izzah Enggan mengulas dengan alasan Peribadi.

Info Asal : Malaysiakini

BAN Cerai - Nurul Izzah Bercerai ? BAN Cerai - Nurul Izzah Bercerai ? Reviewed by BANkami Blog on January 23, 2014 Rating: 5

5 comments:

  1. mcm maner sumber dalaman bleh bocor... hemmmm

    ReplyDelete
  2. macamana tak cerai laki baru kawin kurang kurang 5 kali sari.kemudian bunting kan dia.Macam nurul dah tentu main dengan dia pacut luar sebab kononnya sibuk dengan politik

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko sedap main tuduh jer... tu hah dia dah nafi.. bila ko nk pergi mintak maaf dgn dia.

      Delete
  3. Sepatutnya kita pisahkan isu ini dari politik kerana ini masalah peribadi.Tidak perlu sensasikan cerita ini.Kalau ia betul sekalipun beliau baru failkan di mahkamah tak jatuh talak lagi pun.Soal peribadi kita ketepikan dan tumpukan pada perkara perkara yang lebih menguntungkan.Ada kita kisah kenaikan barang, tol akan naik, minyak , GST, dn byk lg.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.