BAN Sadis - Dahla Kena Culik, Kena Bogel, Kena Balut Kain Kafan Lagi.

Tak tau ape nak cakap... Black metal or Black Mental or Pemuja Setan nak mampos. Kesian kat mamat ni. Kena culik then kena ikat then kena seksa. Sadis gila bila kote kena tarik.. Awwww.. Lebih ganas dari pondan.. Tak tahan tu siap ada lencana macam naruto. Apekebangang ayah pin semua ni...

Taksub, tahyul or nak kuasa merentasi lautan ke bulan. Hadoiii... Ni la balanya kalau syirik sampai kepala otak takleh pikir lagi. Semakin merisaukan bila pikir masa akan datang. Bukan anak gadis diculik, tapi di jantan pun kena culik buat mantera.

Diculik kemudian dibogelkan sebelum dibalut kain putih seperti dikafan dan seterusnya dipuja dari waktu Maghrib sehingga Subuh. Itu pengalaman menakutkan yang dilalui seorang remaja, selama tiga hari.

Remaja itu yang hanya mahu dikenali sebagai Azmi, 19, berkata lebih menyeksakan, kumpulan individu berjubah hitam itu turut menjerut kemaluannya selain menderanya dengan pelbagai cara apabila dia melawan.


AZMI diikat pada tiang pondok dalam keadaan masih berkain kafan.
Azmi berkata, dia diculik ketika berjalan kaki untuk ke kedai berhampiran rumahnya di sini kira-kira jam 5 petang pada 1 Januari lalu, sebelum dibebaskan pagi Sabtu lalu.

Menurutnya, kejadian diculik dan dipuja itu bukan kali pertama berlaku ke atasnya, malah yang keempat dengan tiga kejadian lagi berlaku pada Jun dan November lalu.

“Dalam kejadian pertama pada Jun serta kedua dan ketiga pada November tahun lalu saya diculik hanya satu malam dan jumlah individu terbabit sekitar tujuh hingga 10 orang saja


AZMI menunjukkan kain kafan yang diikat pada badannya.
SIMBOL digunakan kumpulan berjubah hitam ketika upacara pemujaan.
Info Asal : HMetro
BAN Sadis - Dahla Kena Culik, Kena Bogel, Kena Balut Kain Kafan Lagi. BAN Sadis - Dahla Kena Culik, Kena Bogel, Kena Balut Kain Kafan Lagi. Reviewed by BANkami Blog on January 07, 2014 Rating: 5

5 comments:

  1. takleh imagine aku kalau kote kena dera...

    ReplyDelete
  2. ada lagi manusia fikiran kuno mcm ni..

    ReplyDelete
  3. gila betul, simbol anbu pulak tu... dah kali ke-4 tu dia kena cmtu, kalau tak dpt cekup lg geng tu, nnt budak tu bakal kena cekup lg... isk isk

    ReplyDelete

Powered by Blogger.