BAN Culikan - Siti Nur Nazirah, 7 Tahun Kena Culik. Mohon Sebarkan

Menyepi kejap isu culik budak.. Budak haritu pun sampai sekarang tak jumpa. Now ada kes terbaru, kanak-kanak perempuan diculik lagi... Yang susah hati menggelabah susah nak tido.. Ofkos mak dia.. 9 bulan duk kandung, berjaga siang malam nak besarkan budak ni.. Bila besar kena culik.. Gampang punya penculik.

Kat malaysia, apa hukuman penculik yang ditangkap ek.. Ke just penjara jer.. Then after a few year terlepas.. Bayar denda itu ini.. is it adil?


Info Asal : @chegubard
BAN Culikan - Siti Nur Nazirah, 7 Tahun Kena Culik. Mohon Sebarkan BAN Culikan - Siti Nur Nazirah, 7 Tahun Kena Culik. Mohon Sebarkan Reviewed by BANkami Blog on February 13, 2014 Rating: 5

5 comments:

  1. Dh byk kes mcm ni.tp atasan mcm xalert.. takde tindakan khusus..kalau anak mereka cucu mereka kna..baru melenting.

    ReplyDelete
  2. Kalau dpt penculik ni..tarik kote sangkut kt dinding

    ReplyDelete
  3. kat Malaysia biasa penculik dihukum mati atau penjara seumur hidup...

    ReplyDelete
  4. patut pasang cctv kat semua sekolah, sekurang-kurangnya tahu, siapa yang ambik budak tu!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.