BAN Terowong - Isu JDT T-Team : FAM Bagi Kemenangan JDT 3-0

Isu hot terowong tahun ni.. Bolasepak malaysia yang panas sepanas.. Takde panas sangat pun.. Yang kecoh kepoh tu semua konspirasi freemason... Haktuikk.. Yang paling membanggakan seluruh penyokong bolasepak tanahair.. JDT menang 3-0.. Lebih dari tu, tak tau... Ofkos fans titans panas gila.. Dah la kena tumbok.. Macam2 konspirasi timbul. Ada yang cakap kena ugut bagai..

Oh bangsawan... Tak heran kenapa hang jebat derhaka.. Makin ramai bangsawan buat taik, maybe in future semakin ramai timbulnya jebat derhaka..


Info Asal : FAM
BAN Terowong - Isu JDT T-Team : FAM Bagi Kemenangan JDT 3-0 BAN Terowong - Isu JDT T-Team : FAM Bagi Kemenangan JDT 3-0 Reviewed by BANkami Blog on February 06, 2014 Rating: 5

19 comments:

  1. Dato' Presiden PBSNTFebruary 6, 2014 at 3:28 PM

    "Saya kecewa dengan keputusan ini, namun semuanya telah dijangka"

    ReplyDelete
  2. baik ko bg jer JDT menang terus piala FA.. baru gempak..

    ReplyDelete
  3. FAM memang tak guna. Kerja asyik bodek sebab nak jaga diri sendiri. Aku dah malas dah nak tengok bolasepak malaysia nie. baik layan Liga Ingeris lagi bagus. Jom boikot liga Malaysia selagi kepala2 bodoh FAM ni masih ada kat atas tu.

    ReplyDelete
  4. lain kali kalu kalah tunggu dengan meriam agar lawan tarik diri dan menang 3-0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu cadangn yg bernas.. aku sokong..hahaha.. lps ni game jdt.. separuh ms kedua pi ugut ramai2. Dpt menang 3-0

      Delete
  5. FAM SILAP PATUT ISTIHAR JDT JOHAN PIALA FA.INI FAM TELOR JENIS TELOR PENYU.KOTE UNTUK MAIN BUAT ANAK DAJE

    ReplyDelete
  6. JDT Jaguh dengan tumbuk!

    ReplyDelete
  7. Bhai Carlos...

    FAM = FAK ALL MALAYSIAN ..... Hahahaha

    ReplyDelete
  8. Skrng aku fhm knapa jebat derhaka.. golongn sultan ni byk menyusahkan.. kerja main arah jer.. dr kecik sampai ke besar.. tak pernah susah.. maner reti psl keadilan.. 2014 bolasepak malaysia mcm gampang.. harap kj dpt amik tindakan dgn mengehadkan pembabitan diraja dalam mentadbir urus badan yg besar mcm fam...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dan baru ak phm nape bapak2 sultan antar anak2 diorg yg baru lahir ke rumah org miskin yg xada anak, supaya budak tu sendiri phm suasana sebenar "rakyat" cite2 hikayat bnyk stail mcm ni....

      Delete
  9. bangsawan n kerabatnya mmg panas dr dulu beb !

    ReplyDelete
  10. KJ ambil tindakan? KJ pun org tk berkenaan..tgk la dh bbrp tahun jd ketua pemuda dan skrg jd menteri masih tk ada"PEGAWAI2 TERINGGI" kat malaysia ni hingin bagi pangkat DATUK..AC Mizal pun dapat..apa cher!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kj kt luar berani la.. try masuk terowong jdt tengok.. wartawan pn telur jd kecut..

      Delete
  11. FAM..sudah dijangka keputusannya..satu malaysia dah boleh agak..pentadbiran negara kita memang @#$%^&*..tadak perkataan nak kata...FAM bangsawan,JDT pon sama..kalau beginilah......semoga Allah membalas perbuatan mereka...mereka raja di dunia ini..merekalah segalanya....ya saya setuju kenapa Jebat derhaka...

    ReplyDelete
  12. kami mohon datin seri rosmah mansur membuat panggilan telefon ke FIFA minta supaya FIFA anugerahkan semua piala bola sepak di planet ini utk JDT, memandangkan datin seri hebat menggunakan telefon dan JDT handal bermain bola di luar padang...

    ReplyDelete
  13. Even though they might do this one time for the wedding, I think there can be addictive qualities to these diets, and I think
    that someone might continue to do something like this.
    Many surgeries can be expensive and can involve
    challenging lifestyle changes, particularly after lap-band surgery and other bariatric procedures.
    AIIMS, Fortis Health Care, Max are some of the famous hospitals
    where Bariatric surgery is performed.

    Here is my page; Cancer

    ReplyDelete
  14. The other way is to only have one sex partner in a lifetime,
    who also has had no other partners. It is also worth noting that the virus doesn't
    always result in a wart, an individual may be completely
    unaware that they are a carrier, and pass on the virus unknowingly.

    If you happen to find it difficult to confirm your case with white vinegar's help, then don't hesitate to seek help from doctors
    or dermatologists.

    My web-site - cure for hpv

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.