BAN #MH370 - Pak Selamat : MAS Tidak Peka Keadaan Waris !

Kalau nak cakap spesikulasi pasal mh370. Berlambak.. Kalau baca boleh jadi bingung.. Mana satu betul and mana satu salah. Dengan press statement yang masih tergapai-gapai.. Teknologi canggih china dan us pun tak dapat kesan lagi.. Tapi speculate cepat jer sebar ada di sini and sini.. Rumah pilot pun kena geladah, anak isteri kena tuduh lagi lari ke australia. Tapi rilek jer ada kat malaysia.. Oh media pening...  And now keluarga mangsa pulak tak puashati dengan MAS.. Sebabnya MAS cuma tanggung sampai jumaat ni untuk duduk kat hotel everly putrajaya. Hotel tu dekat dgn alamanda..


Pak Selamat melabelkan tindakan MAS memberi tugas pembiayaan kepada Perbadanan Putrajaya dan Jabatan Kebajikan Masyarakat sebagai sangat tidak bertanggungjawab.

  • “Semalam MAS berkata Perbadanan Putrajaya dan Jabatan Kebajikan Masyarakat akan ambil alih pembiayaan dan penjagaan waris di Hotel Everly. Namun, tiada sebab diberikan.
  • “Bilik operasi MAS yang ada di hotel ini pun sudah tiada sejak hari ini. Saya rasa MAS tidak peka kepada keadaan waris.

“Kami bukannya hilang baju atau jam. Kami kemungkinan hilang nyawa. MAS perlu bertanggungjawab di saat-saat genting ini. Saya sungguh kecewa MAS serahkan beban tugas kepada pihak lain,” katanya kepada Astro AWANI.

Menurut Pak Selamat yang merupakan seorang peneroka Felda, tiada sehari pun beliau berputus asa bahawa anaknya akan kembali ke pangkuannya.

Info Asal : AstroAwani

Post a Comment

4 Comments

  1. aku dh naik mual psl ni.. update bnda lain pls

    ReplyDelete
  2. semua benda nk MAS tanggung.. bankrap mas tahun dpn.. tapi takper, MAS kan kerajaan punya.. malaysia kaya maaaa

    ReplyDelete
  3. Solat hajat anjuran hotel x pnah join!

    ReplyDelete